Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: Millenialsi potrzebują wygodnych i szybkich rozwiązań

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2017-06-23 15:35:52

© hochland polska

– Millenialsi to inaczej generacja Y, to osoby, które urodziły się w latach 1980-1997. Kierując produkty do określonej grupy, trzeba wiedzieć, że jest to grupa osób skupiona na ciągłym rozwoju i potrzebie zmian – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska. – Bardzo ważna jest tu zdolność szybkiej adaptacji najnowszych technologii, która z natury rzeczy przypisana jest przedstawicielom coraz młodszych pokoleń. Millenialsi poszukują produktów smacznych, naturalnych, odżywczych, w wygodnych opakowaniach, stąd rosnąca popularność produktów bio, eco, czy organic, które posiadamy.

– Millenialsi są ciągle w biegu, więc potrzebują wygodnych i szybkich rozwiązań. Z drugiej strony oczekują, aby było to naturalne, zdrowe, prawie jak z ogródka i jednocześnie smaczne. Pogodzenie tych rzeczy jest wielkim wyzwaniem. Najbliżej tej definicji są sery białe, które są zdrowe i smaczne, jednak brakuje im wygody. Mamy też sery topione, które są wygodne, smaczne i bez konserwantów.
Obserwujemy coraz większą popularyzację zdrowego trybu życia. Przy budowaniu oferty produktowej staramy się reagować na oczekiwania rynku.
– Pod marką Almette rozpoczęliśmy kilka lat temu rewolucję, promując „czysty” wizerunek marki. Kontynuując naszą strategię poszliśmy krok dalej i nastąpiła optymalizacja receptur, po której sery żółte Hochland nie zawierają konserwantów, antybiotyków i tłuszczów roślinnych, są jednocześnie bogatym źródłem wapnia, o czym informujemy naszych konsumentów, także na opakowaniach naszych produktów. W następnym kroku wprowadziliśmy na rynek kolejną grupę wyrobów z czystą etykietą, nowe sery topione Hochland, które także są wolne od konserwantów. Hochland znakuje swoje produkty ze szczególną starannością, często wykraczając ponad obowiązujące normy i standardy – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz.
– Serki Almette są lekkostrawne, nie zawierają konserwantów, zagęstników i barwników. Do rodziny puszystych serków Almette dołączyły ostatnio nowe, wyjątkowe smaki: Almette z rzodkiewkami oraz Almette ze szpinakiem i czosnkiem. To propozycja dla miłośników serków, świeżych warzyw, a zarazem lekkich i zdrowych posiłków. Nowe smaki Almette są już na półkach sklepowych. Idealnie w aktualne trendy konsumenckie wpisuje się także Nowy Hochland Kanapkowy, którego sprzedaż wystartowała w kwietniu. Optymalizacji uległy receptura i opakowanie. Nowa receptura zyskała bardzo wysokie oceny konsumentów, a pyszna i kremowa konsystencja jest wzbogacona wyrazistymi i intensywnymi składnikami. To nie wszystko, co przygotowaliśmy na ten rok, o kolejnych nowościach rynkowych będziemy informować na bieżąco – dodaje nasz rozmówca.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25