100 wydanie Forum Mleczarskie Handel
Aktualności kraj Aktualności świat Komunikaty prasowe
Raporty Wywiady Galerie
więcej...
Kampanie Firmy Produkty
Podręcznik serowy ABC Nabiału Kontakt

Aktualności

Polska reklamuje mleko na Światowych Dniach Młodzieży

Źródło: Ministerstwo Rolnictwa   Dodano: 2016-07-28 11:46:01

Jabłka, mleko, drób i marchew – to produkty, którymi Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wraz z Agencją Rynku Rolnego wita pielgrzymów z całego świata. Posmakować ich można w Pawilonie Polskim pod Wawelem w ramach kampanii „Poland tastes good”.
Celem kampanii jest przedstawienie uczestnikom Światowych Dni Młodzieży najlepszych polskich produktów i promocja kraju na arenie międzynarodowej. Odbywa się ona pod wspólnym hasłem „Poland tastes good”. To jedno z działań na rzecz stworzenia silnej marki polskiego rolnictwa.

Młodzi pielgrzymi mogą skosztować promowanych produktów w Pawilonie Polskim w Krakowie. Znajduje się on w sferycznych namiotach pod Wawelem. Dla odwiedzających przygotowano jabłka i soki jabłkowe, marchewki, jogurty oraz kabanosy drobiowe.
Promocja polskiej żywności wysokiej jakości odbywa się też w internecie. Dla każdego z produktów została przygotowana odrębna kreacja – od konkursów poprzez animacje po filmy. Wszystkie łączy wspólna strona internetowa: www.polandtastesgood.com. Przekaz wzmacniają też media społecznościowe.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij