1. Aktualności
  2. Polska

Lactima: Nowe opakowania ten sam wyjątkowy smak

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Monika Czaplicka

Opakowanie to wizytówka produktu oraz jego nieodłączny element wizerunkowy. Udany rebranding powinien podkreślać cechy danej marki oraz być spójny z jej komunikacją. Nowa szata graficzna serów topionych marki Lactima to przykład wykorzystania najnowszych trendów – wprowadzone zmiany podkreślają lekkość i naturalność, czyli najważniejsze cechy flagowych produktów marki Lactima.

Lactima uatrakcyjniła szatę graficzną serów topionych do smarowania w kubeczkach, stawiając na nowoczesny design. Rodzina serów w kubeczkach Lactima składa się z kilku wariantów smakowych, te najbardziej znane i lubiane to przede wszystkim Gouda, Emmentaler, z Szynką lub klasyczny Śmietankowy. W ich nowej odsłonie uwagę przyciąga estetyka, interesujące akcenty, żywa kolorystyka oraz aptetyczne ilustracje dodatków. Sery topione do smarowania marki Lactima poza odświeżonym layout’em otrzymały także nowy funkcjonalny kształt kubeczka. Zgrabna i poręczna linia dodatkowo umożliwia praktyczne przechowywanie.
Ten sam smak, ta sama najwyższa jakość, a wszystko to zamknięte w atrakcyjnie prezentującym się opakowaniu. Taka kompozycja sprawia, że serom topionym do smarowania w kubeczkach marki Lactima po prostu nie można się oprzeć.
Opakowanie (masa netto): 130 g; sugerowana cena: 2,79-2,99 zł/szt.