Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: Naturalny najpopularniejszym smakiem wśród twarożków

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2015-06-22 08:54:07

© hochland polska

– Sery twarogowe to jedna z najchętniej kupowanych kategorii serów w naszym kraju. Polski konsument preferuje klasyczne smaki najbardziej znanych rodzajów serów, najczęściej czyste bez dodatków, o smaku śmietankowym ewentualnie ziołowym. Konsument często kieruje się ceną, ale – co nas cieszy – także marką – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

– Sery twarogowe odznaczają się szczególnym składem. Są one bogatym źródłem wielu składników odżywczych, które w pozostałych produktach mlecznych występują z dużo mniejszą koncentracją. W serach możemy znaleźć wysokowartościowe białko o wzorcowym składzie aminokwasów, wapń w ponad ośmiokrotnie większej ilości niż w mleku, fosfor, magnez, żelazo, potas, cynk, witaminę A, E i D, beta-karoten oraz witaminy z grupy B, w tym szczególnie witaminę B2. Niezwykłość serów potwierdza ich skład – z wyjątkiem błonnika i witaminy C sery zawierają wszystkie niezbędne składniki pokarmowe. Skład ten ma bezpośredni wpływ na stan zdrowia organizmu naszych dzieci i nasz. Wysoka zawartość białka, jako głównego materiału budulcowego, stymuluje wzrost i rozwój organizmu, w tym przede wszystkim mięśni i tkanki nerwowej – wskazuje Jacek Wyrzykiewicz.
– Chociaż rynek serów twarogowych zdecydowanie rozdrobniony, na którym funkcjonuje wielu graczy z niezwykle zróżnicowaną ofertą asortymentową, sztandarowym produktem Hochland w tej kategorii był i jest serek Almette. W Polsce konsument jest konserwatywny w wyborze, ale innowacje w marketingu są koniecznością, konsument poszukuje nowych rozwiązań produktowych, jest są coraz bardziej wygodny, stosując serki czy kremy do smarowania pieczywa zastępuje najczęściej masło lub margarynę. W ten sposób kanapka bez dodatkowych składników jest praktycznie gotowa do spożycia. Dobry smak to chyba jeden z najważniejszych powodów dla którego Polacy sięgają po określony produkt. Pozytywne wrażenia smakowe na długo pozostają w pamięci, przywołując ulubiony smakołyk przy każdej okazji. Smak produktu jest jedną z jego najważniejszych cech, świadczących zarówno o jakości, jak i rozpoznawalności marki – dodaje nasz rozmówca.
– Almette wyróżnia przede wszystkim nadzwyczajna lekkość i naturalna świeżość. Powstaje z najwyższej jakości starannie dobranych składników, dzięki czemu każde spotkanie z Almette to prawdziwa przyjemność dla podniebienia. Almette to sztandarowy produkt Hochland, jeden z najpopularniejszych serów kremowych twarogowych w Polsce, lider rynku. Charakterystyczne opakowanie stylizowane na formę skopka, jest bardzo praktyczne – mówi Menadżer Hochlanda.
– Uruchomienie w 1997 roku produkcji Almette okazało się wielkim sukcesem firmy Hochland na polskim rynku. Wysoka jakość w połączeniu ze sprawnym marketingiem sprawiły, że w niedługim czasie serek Almette stał się najczęściej kupowanym produktem w swoim segmencie. Smak śmietankowy jest jednym z najbardziej popularnych. W tym roku Almette inspiruje nowymi owocowymi smakami! Almette fruit to linia lubianych serków Almette w wydaniu owocowym. Seria składa się z trzech smaków: gruszka-jabłko, wiśnia-żurawina oraz jagoda-malina. Odpowiednio dobrane kompozycje smaków tworzą oryginalne i aromatyczne połączenia. Puszyste serki w nowych, owocowych wariantach to doskonała alternatywa dla klasycznych śniadań oraz świetny pomysł na słodką przekąskę. Znakomicie komponują się z chrupiącą bagietką, jak i z naturalnym musli w formie lekkiego deseru. Polecane również, jako dodatek do naleśników, gofrów czy też croissantów. To inspiracja i zachęta do odkrywania własnych, owocowych wariacji – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25