Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Coveris Rigid Polska: Wygląd opakowania może przesądzać o sukcesie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2015-05-08 16:49:28

© coveris

– Modyfikacje opakowań są ściśle związane z wprowadzaniem innowacji produktowych oraz potrzebą wyróżnienia marki na bardzo konkurencyjnym rynku – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Zbigniew Woźnica, Dyrektor Generalny w Coveris Rigid Polska. – Nieustanne odnawianie kształtów, wzorów i pojemności opakowań jest obecnie koniecznością. Pod uwagę brane są wymagania techniczne i logistyczne, bezpieczeństwo żywności oraz przedłużenie czasu jej przechowywania, a także trendy rynkowe i doświadczenia konsumentów; od zakupu, poprzez konsumpcję, do zagospodarowania pozostałości. Aspekt wizualny opakowania stanowi jeden z kluczowych elementów inwestycji w markę i może przesądzać o sukcesie rynkowym, jako że opakowanie jest „niemym sprzedawcą”, z którym konsumenci mają kontakt w chwili podejmowania decyzji zakupowych – dodaje nasz rozmówca.

– Obserwujemy rosnącą aktywność marek własnych i sieci dyskontowych, głównie ze względu na nieustanne poszerzanie ich oferty produktowej, jak również wzrost liczby placówek handlowych. Z drugiej strony tradycyjne marki producentów wprowadzają innowacje i odnawiają wizerunki. Sytuacja na rynku jest więc bardzo dynamiczna – wskazuje Dyrektor Generalny w Coveris Rigid Polska.
– Z naszych obserwacji wynika, że galanteria mleczarska oraz sery to kategorie najbardziej zmienne. Wynika to z systematycznie wprowadzanych na rynek nowości, podążających za trendami rynkowymi, takimi jak np. zmniejszanie się liczby osób w gospodarstwach domowych, zmiana struktury wiekowej społeczeństwa oraz rosnąca konsumpcja poza domem. W ostatnich latach pojawiły się też nowe grupy produktów, wciąż niszowe, ale charakteryzujące się szybkim wzrostem. Należą do nich przekąski oraz wyroby niezawierające laktozy – mówi Zbigniew Woźnica.
– Konsumenci różnią się między sobą stylem życia, mają różne potrzeby i oczekiwania wobec produktów, stąd wynika duża różnorodność opakowań znajdujących się na rynku. Coveris Rigid Polska jest od wielu lat wiodącym dostawcą opakowań dla przemysłu mleczarskiego. Jednym z priorytetów firmy jest zapewnienie klientom zróżnicowanych i jednocześnie najlepiej dopasowanych do potrzeb rozwiązań oraz atrakcyjnego zdobienia opakowań. Nasza oferta obejmuje szeroką gamę kubków, pojemników i wieczek z tworzyw sztucznych, drukowanych, zdobionych folią termokurczliwą i etykietowanych. W 2014 roku zainwestowaliśmy we własne studio graficzne oraz technologię laserowego przygotowywania klisz, co zdecydowanie poprawia jakość nadruku. Kubki DuoSmart® to nowoczesne rozwiązanie łączące atrakcyjność papieru z funkcjonalnością tworzyw sztucznych oraz zapewniające argumenty środowiskowe. Dostarczamy również folie jedno- lub wielowarstwowe dla mleczarni posiadających maszyny formująco-napełniające. Nowa oferta to nakrętki do butelek i opakowań kartonowych – wymienia Zbigniew Woźnica, Dyrektor Generalny w Coveris Rigid Polska.
Więcej na temat nowych trendów w opakowaniach, nowych kierunkach rozwoju i nowych ideach w tym zakresie znajdą Państwo w Forum Mleczarskie Handel 2/2015.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25