![]() Największy serwis internetowy o branży i handlu nabiałem |
Polish Dairy Catalogue Wikipedia about us aplikacja na Google Play |
AktualnościMlekoma: Podsumowanie 2014 rokuŹródło: Forum Mleczarskie Handel Dodano: 2014-12-29 11:33:29![]() – W 2014 roku firma Mlekoma wprowadziła na rynek asortyment serów konfekcjonowanych w plastrach 150 g (Gouda, Edamski, Maasdamer, Havarti) oraz w porcjach 300 g (Gouda, Edamski, Maasdamer, Havarti, Cheddar) – mówi Forum Mleczarskie Handel Joanna Kołodyńska, Kierownik Działu Marketingu w firmie Mlekoma. – Mimo trudnej sytuacji rynkowej, udało się zainteresować kupców i konsumentów nowymi produktami. Ser marki Mlekoma to bardzo wysoka jakość produktu dostępna w rozsądnej cenie. Aby zachować spójność wyglądu opakowań produktów marki Mlekoma, odświeżyliśmy grafikę serów twarogowych Emilki: tłustego o zawartości tłuszczu 9,8% i chudego o zawartości tłuszczu 0%. – Serki Emilki od lat cieszą się uznaniem konsumentów, a potwierdzeniem tego jest zdobycie tytułu „Dobra Marka 2014 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii Serki. Dziennik Gazeta Prawna i portal Forum Biznesu – organizatorzy Programu prowadzonego pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk – już po raz piąty przeprowadzili badania mające na celu określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności poszczególnych marek. Przedmiotem analiz objęte zostały między innymi: pozycja rynkowa marki i jej siła, jakość prezentowana przez dany produkt oraz stopień zaufania konsumentów – wskazuje nasza rozmówczyni. |
||
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6 tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25 |