Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: Cena nie do końca najważniejsza

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2014-09-26 12:30:57

© hochland polska

– Firma Hochland Polska przekonuje konsumentów i handlowców do serów, które są zdrowymi przekąskami – mówi Forum Mleczarskiemu Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Rynek FMCG w Polsce zmienia się dynamiczne, a najbardziej znacząca jest zmiana oczekiwań konsumenckich. Siłą kategorii serów i kluczem do sukcesu jest nieustanny rozwój i otwartość Polaków na nowości na półce. Hochland często podejmuje wyzwanie kreowania innowacyjnych segmentów rynkowych, monitoruje trendy, bada i analizuje oczekiwania konsumentów. Firma Hochland cały czas szuka rozwiązań, by uzasadniać znaczenie marki i co często jest z tym związane wyższą cenę. Wyzwaniem jest znalezienie wyważonego balansu pomiędzy racjonalnymi, a emocjonalnymi argumentami. Konsument serów w Polsce zwraca uwagę na jakość i nie do końca prawdą jest, że najważniejsza jest cena. Dziś żaden detalista nie może sobie pozwolić na brak kluczowych produktów pod marką Hochland – wskazuje nasz rozmówca.

– Hochland Polska rozpoczął kilka tygodni temu kampanię edukacyjną „Na litr mleka czasu szkoda, 4 plastry to wygoda”. Jej celem jest promocja serów żółtych jako nie tylko smacznego, ale i zdrowego składnika codziennej diety. Kampania pokazuje, jak w sprawny, ale i zabawny sposób można przygotować z dzieckiem kanapki, z wykorzystaniem serów żółtych Hochland, na przykład: „Kanapka z żółtym serem i truskawkami” czy „Grzanka z żółtym serem i indykiem”. Hochland jako lider wśród producentów serów i firma odpowiedzialna społecznie, chce aktywnie promować zdrowe nawyki żywieniowe. Dlatego z chęcią angażujemy się w różne inicjatywy czy akcje, które w przystępny sposób edukują – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz.
– Naszą ofertę regularnie też uzupełniamy nowościami produktowymi, które są idealnym materiałem na przekąski. W czerwcu do rodziny serów Valbon dołączył nowy smak, Valbon Camembert z morelami. Rodzina Valbon produkowana przez firmę Hochland Polska jest ofertą premium w rozsądnej cenie, skierowaną do koneserów sera pleśniowego. Wyjątkowość oferty podkreślają opakowania premium – dodaje PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
– W lipcu grupa serów Valbon została wzbogacona o kolejny nowy smak – Valbon Brie z suszonymi pomidorami! Nowy Valbon Brie z suszonymi pomidorami jest ofertą premium w rozsądnej cenie, skierowaną do koneserów sera pleśniowego, to połączenie sera Valbon z suszonymi pomidorami, to także najwyższa jakość gwarantowana przez Hochland, unikalna receptura, niepowtarzalny smak i aromat – podsumowuje nasz rozmówca.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25