Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Frąckowiak (ZPSiH): Zjawisko tendu „czystej etykiety” zapewnia wartość dodaną

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2014-09-15 14:21:10

© frąckowiak

– Idea czystej etykiety promuje takie produkty jak nasze sery smażone – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Grzegorz Marciniak, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Frąckowiak (ZPSiH). – Mało producentów może pochwalić się taką cechą ich produktów. To wyraźny sygnał dla klienta i handlowca, że warto zainteresować się takim produktem ponieważ wyróżnia się czymś, na co w dobie zdrowego trybu życia i żywienia zwraca się uwagę.

– To informacja dla handlu, że dzięki temu klient jest skłonny zapłacić nieco więcej za taki atut. To informacja dla klienta, że produkt z czystą etykietą zapewnia coś więcej niż tylko zaspokojenie poczucia głodu. Zapewnia wartość dodaną w postaci pozytywnego wpływu na samopoczucie i zdrowie, a to w dzisiejszych czasach nieoceniony walor. Z tego punktu widzenia można by zatem uznać produkty tradycyjne i regionalne za zdrowotnie funkcjonalne – dodaje Grzegorz Marciniak, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Frąckowiak (ZPSiH).

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25