Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: Najwięcej serów typu szwajcarsko-holenderskiego sprzedaje się w supermarketach

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2014-06-20 16:27:21

© hochland polska

– Sery żółte dojrzewające to drugi po serach twarogowych segment rynku w Polsce – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Od kilku lat rynek ten w naszym kraju wykazuje wzrost i jest mocno rozdrobniony – sery dojrzewające ma w swojej ofercie wielu mniejszych i większych producentów, a łączna oferta przekracza kilkaset produktów. Firma Hochland Polska ma w swojej ofercie sery żółte zarówno typu szwajcarsko, jak i holenderskiego.

– Dla tych produktów najważniejsze jest zachowanie łańcucha chłodniczego, produkty wymagają przestrzegania takiego reżimu. Dla nas najważniejsze jest to, aby produkty Hochland w jak najlepszym stanie trafiały do konsumenta. Staramy się edukować handlowców i zwracać uwagę na specyfikę dystrybucji i sprzedaży produktów Hochland – dodaje Jacek Wyrzykiewicz.
– Najwięcej serów typu szwajcarsko-holenderskiego sprzedaje się w supermarketach, których znaczenie dynamicznie rośnie, następnie w małych i średnich sklepach spożywczych, a najsłabiej w dużych sklepach spożywczych i kioskach. Kupcy są jak najbardziej zainteresowani rozwijaniem półki tych serów, wspieramy ich w tych dążeniach. Na polskiej mapie dystrybucji produktów Hochland praktycznie nie ma białych plam. Co innego – to wielkość, czy wartość sprzedaży w poszczególnych regionach Polski – wskazuje nasz rozmówca.
– Dzisiejsza struktura handlu trochę zaciera klasyczny do tej pory podział pomiędzy handlem nowoczesnym i tradycyjnym. Jako firma chcemy być wszędzie tam, gdzie nabywca może mieć potrzebę kupna sera. Poprzez odpowiedni dobór asortymentu i formatów opakowań różnicujemy ofertę pomiędzy typami sklepów, co nie wpływa na fakt, iż każdy sklep, każdy nabywca i każdy konsument jak dla nas tak samo ważny – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25