Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Rusza nowa edycja Megaloterii Grupy Eurocash

Źródło: Eurocash   Dodano: 2014-04-24 22:58:58

© eurocash

Dzisiaj, 24 kwietnia, startuje nowa edycja Megaloterii, ogólnopolskiej akcji promocyjnej obejmującej ponad 8.300 sklepów zrzeszonych w sieciach franczyzowych Grupy Eurocash. Do wygrania jest kolejnych 100 samochodów osobowych. Tym razem na szczęśliwców czekają Seaty Mii.
W nowej edycji Megaloterii, podobnie jak w loterii trwającej od września 2013 r. do stycznia 2014 r., udział weźmie większość sklepów abc, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek, EuroSklep oraz Gama. Akcja promocyjna obejmie ponad 8.300 placówek i potrwa do września br.

Aby wziąć udział w Megaloterii, wystarczy, że konsument zrobi zakupy za zaledwie 10 zł, a na paragonie znajdzie się przynajmniej jeden produkt ze specjalnej gazetki promocyjnej. Po zakupie należy już tylko wypełnić kupon loteryjny, wrzucić go razem z paragonem do specjalnej urny i… trzymać kciuki za losowanie.
Megaloteria to jedno z wielu nowoczesnych narzędzi, jakie Grupa Eurocash oferuje swoim klientom, czyli tradycyjnym sklepom detalicznym, wspierając ich rozwój i budowę przewagi konkurencyjnej na lokalnym rynku. – Dzięki tej akcji, lokalni przedsiębiorcy, którzy najczęściej dysponują ograniczonymi własnymi budżetami marketingowymi, a muszą walczyć o klientów z sieciami dyskontów oraz hipermarketami, otrzymują od nas wsparcie m.in. w postaci kampanii reklamowej w ogólnopolskiej telewizji. Z kolei konsumenci, robiąc zakupy w swoim lokalnym sklepie, mogą uczestniczyć w największej loterii polskiego handlu detalicznego – mówi Luis Amaral, prezes Eurocash.
Tylko w pierwszym tygodniu trwania Megaloterii, czyli do końca kwietnia, Grupa Eurocash planuje emisję ponad 1.100 spotów telewizyjnych reklamujących loterię. Biorący udział w promocji franczyzobiorcy otrzymają ponadto pełne wsparcie akcji w samym sklepie, w tym niezbędne materiały promocyjne oraz logistykę.
– Do sklepów uczestniczących w pierwszej edycji Megaloterii dostarczyliśmy 310 ton materiałów promocyjnych. Dzięki reklamie w ogólnopolskiej telewizji dotarliśmy do niemal 30 milionów konsumentów. Do zwycięzców odjechało 100 samochodów Skoda Citigo. Ponadto wręczyliśmy nagrody za zaangażowanie dla pracowników 100 sklepów biorących udział w promocji – po 1000 zł dla personelu każdej zwycięskiej placówki – podsumowuje Piotr Janiszewski, Menadżer ds. PR Grupy Eurocash.
W nowej edycji Megaloterii Grupa Eurocash również zamierza nagradzać zarówno konsumentów, na których czeka 100 samochodów Seat Mii, jak i franczyzobiorców.
Dwukrotnie w czasie trwania Megaloterii 250 sklepów, w których wrzuconych zostanie najwięcej kuponów loteryjnych, otrzyma po 1000 zł dla załogi sklepu. W sumie do rozdania będzie zatem 500 takich bonusów.
Ponadto, pięć razy w czasie trwania Megaloterii, 20 sklepów, które osiągną największą sprzedaż produktów promocyjnych w przeliczeniu na 1 metr kwadratowy, otrzymają po 1000 zł na promocję sklepu. Łącznie Eurocash rozda więc 100 takich nagród.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25