1. Aktualności
  2. Polska

Bielmar (ZT): Nie podążamy za każdą modą

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© bielmar

– Podtrzymujemy tradycję receptury i technologii wraz z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń produkcyjnych. Opieramy się na lojalności klienta, który wybiera produkt z powodu jego podstawowych funkcji. Podążamy za modą jedynie w kwestii wizerunku i sposobu komunikacji, a w bardzo niewielkim stopniu w zakresie kompozycji smakowej czy wartości żywieniowych naszych produktów – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Aleksander Szałajko, Starszy Specjalista ds. Komunikacji w Bielmar.
– Bielmar zmienił swoją stronę internetową, wprowadził nowe produkty oraz poczynił zakrojone szerszą niż dotąd skalę działania reklamowe. Chcemy pokazać młodszym pokoleniom, dla których produkt to styl życia, emocje i moda, że również tak doświadczony producent jak Z.T. „Bielmar” może świetnie prezentować się w nowym „opakowaniu”. Nowym wizerunkiem i głośną komunikacją pragniemy mocniej wyrazić, co dobrego wnosimy na rynek od wielu lat.


Nasz rozmówca zapytany o oczekiwania handlowców wobec tłuszczów do smarowania oraz tłuszczów do zastosowań kulinarnych, odpowiada:
– Handlowiec spogląda na produkt, jak na narzędzie swojej pracy. Zarazem sam jest konsumentem, więc łączy z daną marką szersze, nie tylko merkantylne podejście. Musi widzieć, że wspieramy go w pracy z naszym produktem poprzez m.in. kampanie reklamowe czy świetny wizerunek. Wskazane wcześniej działania, jak chociażby odświeżenie strony internetowej, mają pokazać handlowcom, a przede wszystkim konsumentom, że jesteśmy na czasie, jesteśmy z nimi. Niedawno dokonaliśmy rozszerzenia portfolio marki Śniadaniowa – naszego flagowego produktu do smarowania pieczywa - o warianty Premium i z Masłem. Ponadto, z sukcesem budujemy społeczności w Internecie, trafiając do młodszych pokoleń poprzez fanpage na FB: A co na deser? A co na Śniadanie? Polskie Smaki. Takie miejsca w Internecie pozwalają nam dyskutować na temat jakości produktów. Pokazywać, że jakość musi być powiązana z odpowiednią wartością, a nieustanny pęd za niską ceną musi – w zdecydowanie dalszej perspektywie niż kiedyś – wpłynąć na obniżenie ostatecznej satysfakcji z konsumowanego produktu.