Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: Cięcia wydatków ma markę są krótkowzroczne

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2013-07-24 15:21:44

© hochland polska

– Spowolnienie gospodarcze to doskonały stymulator , który działa mobilizująco. My poszukujemy obszarów, które eliminują nieefektywności i poszukujemy usprawnień – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Firmy w dobie kryzysu oszczędzają na marce, często tnąc wydatki marketingowe, ponieważ daje to poprawę wyników finansowych. Dla nas to działanie krótkowzroczne, które w dłuższej perspektywie przynosi negatywne skutki. Dla firmy Hochland marka serów pleśniowych Valbon ma strategiczne znaczenie, dlatego tak zwane spowolnienie gospodarcze nie wpływa na nasze decyzje inwestycyjne, my patrzymy długoterminowo i strategicznie na nasze brandy – dodaje Jacek Wyrzykiewicz z Hochland Polska.

– W maju wystartowała promocja konsumencka pod wspólną platformą „Z Valbon każdy dzień jest wyjątkowy”. Warunkiem udziału w promocji był zakup sera Valbon i dokończenie hasła konkursowego. Każdego dnia na autorów oryginalnych haseł czekały nagrody. Celem prowadzonych działań było regularne stymulowanie wzrostu sprzedaży serów pleśniowych Valbon. Kolejne nowości w kategorii serów pleśniowych przyjmowane są pozytywnie. Upodobania Polaków zmieniają dynamicznie. Odkrywanie nowych smaków i przygody kulinarne są bardzo modne, a programy kulinarne biją rekordy oglądalności. Polacy preferują sprawdzone produkty na półce, ale chętnie dają też szansę nowym produktom. Na jednym z naszych ostatnich spotkań prasowych goście mogli cieszyć swoje podniebienia doskonałą kompozycją smaków serów Valbon oraz wina. Spotkanie łączące tak wyrafinowane smaki nie mogło obejść się bez specjalistów w tej dziedzinie. Znany kucharz i pasjonat zdrowego gotowania – Tomasz Jakubiak opowiedział o serach i poprowadził warsztaty kulinarne, natomiast znawca win i słynny krytyk winiarski – Tomasz Prange-Barczyński podpowiedział, jak skomponować pełen bukiet dojrzałego smaku. Powszechnie wiadomo, że ser i wino to para idealna. Połączenie to jest znane od lat, jednak tylko odpowiednia kombinacja obu składników prowadzi do kulinarnej rozkoszy – wskazuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Więcej w Forum Mleczarskie Handel 4/2013.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25