1. Aktualności
  2. Świat

Szwajcaria: Emmi inwestuje w produkty health&wellness

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

Emmi Good Day – tak będzie się nazywać nowa linia produktów z mniejszą ilością tłuszczu i cukru, większą ilością protein, pozbawionych laktozy. Jak stwierdzają menadżerowie w Emmi, klienci przez ostatnie lata stają się coraz bardziej świadomi tego co jedzą. Nie wystarczy komunikować klientom, że wyroby mleczarskie są smaczne, muszą być jeszcze zdrowe.


Według specjalistów w Emmi, dzień wczorajszy należał do produktów light, wzbogacanych w witaminy i składniki mineralne, teraz nadchodzi era produktów o niskim poziomie tłuszczu, cukru, bogatych w białko. Konsumenci są też coraz bardziej świadomi problemów tolerancji laktozy i glutenu.
W linii Good Day znajdują się mleko pasteryzowane, mleko UHT, jogurty pitne oraz jogurty ze zbożami. Lista produktów pod nową marka będzie rozszerzana.