Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Marki własne celują w segment „baby”

Źródło: PLMA   Dodano: 2013-03-01 10:26:03

Wielu liczących się detalistów na kontynencie europejskim: Tesco, Carrefour, Edeka, Mercadona i inni rozbudowują linie marek własnych” dedykowanych dla segmentu najmłodszych dzieci.

Niedawno Tesco wypuściło linię „Tesco Loves Baby” dla dzieci do lat 3. Klub Tesco Baby zyskał nową nazwę, stronę internetową z poradami specjalistów o ofertami dla rodziców. Hiszpański Carrefour podwoił liczbę produktów linii Carrefour Baby, a jego rywal – Mercadona raportuje silny wzrost sprzedaży w tym segmencie. Niemiecka Edeka testuje linię żywności z półki premium private label dla dzieci, a regionalne oddziały powiększyły liczbę produktów bio dla dzieci w segmencie private label.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25