1. Aktualności
  2. Polska

Euro 2012: Mistrzostwa to zwiększone obroty

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© fm
© fm

– Nasi partnerzy upatrują w promocji bazującej na Euro 2012 wyłącznie korzyści. Zwiększona aktywność zakupowa naszych konsumentów, to dla kupca wyłącznie zysk, związany ze zwiększonymi obrotami. Dodatkowo, biorąc pod uwagę jak wielu producentów wykorzystało ten motyw, można powiedzieć, że udekorowaliśmy sklepy na to wielkie wydarzenie narodowe – mówi Urszula Sękowska, Brand Manager w Mleczarni Turek.


– Mistrzostwa Euro 2012 zostały wykorzystane przez nas jako platforma komunikacyjna do promocji konsumenckiej pod hasłem Turek trafia do siatki. Objęła ona istniejący dotychczas asortyment z portfela serów pleśniowych i świeżych pod marką Turek. W okresie promocyjnym produkty były obecne na rynku w limitowanych, specjalnie zaprojektowanych opakowaniach, które silnie nawiązywały stylistyką do piłkarskich klimatów – przybliża działania Mleczarni Turek Urszula Sękowska
– Poprzez związanie się z Euro 2012, wydarzeniem wzbudzającym tak silne emocje, Turek pragnie towarzyszyć swoim konsumentom podczas ich przeżywania. Szczególnie, że nasze sery brie, czy camembert to doskonałe przekąski podczas wspólnego kibicowania z przyjaciółmi. Obejmując promocją tak szeroki asortyment, chcieliśmy zachęcić do spróbowania innych niż dotychczas spożywanych wariantów smakowych naszych serów oraz pokazać, że Turek to marka na czasie, obecna tam gdzie dzieje się coś szczególnego. Mamy też nadzieję, że marka Turek zyska nowych konsumentów, którzy rozsmakują się w naszych produktach. To również okazja do promocji naszych produktów wśród zagranicznych turystów, których chcemy przekonać do wysokiej jakości serów pleśniowych i świeżych produkowanych w Polsce, tylko i wyłącznie z polskiego mleka – podsumowuje Brand Manager w Mleczarni Turek.