1. Aktualności
  2. Polska

Letnia kampania reklamowa Robico (28.05-17.06)

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

Na przełomie maja i czerwca rusza kolejna kampania reklamowa firmy Robico, mająca na celu promocję funkcjonalnej gamy produktów mlecznych Robico Smukła Linia.
Letnią odsłonę reklamy Smukłej Linii Robico będzie można oglądać na ekranach LCD stołecznego metra oraz wybranych linii autobusów miejskich. Ci, którzy nie podróżują środkami komunikacji po Warszawie z pewnością natrafią na reklamę w internecie, gdzie również będzie trwała intensywna dwutygodniowa kampania skierowana do mieszkańców Mazowsza, a zwłaszcza kobiet ceniących aktywny tryb życia i smukłą linię.


Krowożyrafa, maskotka Robico Smukła Linia zachęca do picia kefiru i spróbowania lekkich produktów gamy Robico Smukła Linia, informując : Czy na plaży, czy w basenie kefir da Ci orzeźwienie!.
Nic dziwnego, przecież nic tak dobrze nie gasi pragnienia w upał jak kefiry i maślanki.
Promocji Robico Smukła Linia towarzyszą również działania na stronie fanowskiej na Facebooku (Robico Smukła Linia), gdzie m.in. trwają dyskusje nad żywieniowymi dylematami, udziałem nabiału w diecie, ale także są zabawy i recenzje z testowania produktów.
Dodatkowym atutem letniej odsłony jest konkurs Latem nakręć się zdrowo na całej linii!, w którym użytkownicy będą mieli za zadanie wykazać się pomysłowością. Konkurs jest kontynuacją wiosennych literackich zmagań uczestników. Do trzech najlepszych wiosennych prac laureatów należy nakręcić teledysk o produktach marki Robico np. przy użyciu telefonu komórkowego. Liczy się pomysł. Twórcza wena zostanie nagrodzona sprzętem AGD (wagi łazienkowe) oraz zestawami produktów marki Robico.
Portfolio Robico Smukła Linia (napoje mleczne oraz sery żółte o obniżonej zawartości tłuszczu) można znaleźć m.in. w Auchan, Piotr i Paweł oraz w delikatesach Bomi i Alma. Na terenie Warszawy spragnieni konsumenci mogą nabyć Smukłą Linię również w sieci E.Leclerc oraz Real i Marcpol.