Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Mały Głód znów zaatakował

Źródło: Marketing przy Kawie   Dodano: 2011-07-27 15:03:37

© danone

Kolejny raz firma Danone przypomina o swoim flagowym produkcie z segmentu serków homogenizowanych. Mały Głód dopada klientów w najmniej spodziewanym miejscu – tego lata pod postacią wieszaków na ubrania i w przebieralniach sklepów Top Secret.

Dodatkowo na swoim profilu na Facebooku Mały Głód szuka swojego własnego stylu, przebierając się w ubrania Top Secret. Każdy może zostać Głodnym Stylistą i pomóc mu wybrać modny strój. Najlepsze kreacje zostaną nagrodzone – do wygrania zakupy w sklepie Top Secret ze stylistką oraz modne akcesoria i gadżety Małego Głoda!
Kampania trwa od lipca do sierpnia tego roku, będąc kolejny etapem realizacji nowej platformy komunikacyjnej Danio. Kampanię zaplanował i zrealizował MediaCom ESP. Autorem projektu graficznego jest agencja MediaComCreate.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25