Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Sertop: Konsumenci zwracają coraz większą uwagę na opakowania familijne serów topionych

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2018-10-19 09:44:39

© sertop

– Serki topione mają ogromny potencjał w wydaniu konsumenckim ze względu na bardzo szerokie możliwości kulinarne. Produkty te nadają się nie tylko na kanapkę, ale także do przygotowania różnego rodzaju ciekawych potraw, takich jak zupy w postaci kremów, sosy serowe lub zapiekanki – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. – To wszechstronne wykorzystanie sprawia, że konsumenci często wkładają sery topione do koszyka zakupowego także w wersji familijnej, w postaci np. 280 g krążków śmietankowych, wystarczających na przygotowanie posiłku nawet dla dużej rodziny.

– Produkty te ze względu na swoją gramaturę stają się coraz bardziej popularne na nabiałowym rynku. Wpływ na to ma także forma pakowania (znajdujących się w kartonowym pudełku serków), która pozwala na ich ekonomiczne wykorzystanie, także przez osoby jednorazowo spożywające mniejsze jego ilości. Jednym słowem – nic się nie marnuje! – podkreśla Aneta Będkowska.
– Czy duże opakowania są perspektywiczne? Z pewnością tak, ponieważ ludzie coraz częściej robią zakupy raz lub dwa razy w tygodniu, stąd taka forma opakowania familijnego lub inaczej mówiąc „big pack’a”, daje szansę na poszerzenie grupy odbiorców, którzy zwracają teraz coraz większą uwagę na aspekt ekonomiczny, a dzięki większemu opakowaniu, płacą za produkt mniej niż w sytuacji, gdyby kupili dwa mniejsze – dodaje Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2018
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25