1. Aktualności
  2. Polska

Bieluch (SM): Marka producenta cieszy się większym zaufaniem

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© bieluch (sm)

– Od jakiegoś czasu można zaobserwować silny trend kreowany przez świadomych konsumentów. To oni inspirują nas do szukania nowych rozwiązań przy komponowaniu smaków i tworzeniu receptur. Nasze produkty poddawane są ciągłej ocenie i porównaniom. Nie jesteśmy wobec nich obojętni, bo to zdanie konsumenta liczy się najbardziej – mówi Forum Mleczarskiemu Agnieszka Lenart, Specjalista ds. Marketingu/Brand Manager w mleczarni Bieluch (SM).


– Ważnym czynnikiem decydującym przy wyborze produktu jest cena. Wiadomo, że marki własne są bardziej atrakcyjne cenowo. Mimo to marka producenta cieszy się większym zaufaniem niż marka własna. Nawet jeśli producent pakuje ten sam produkt w dwa różne opakowania jeden pod swoją marką drugi pod marką własną sieci to zawsze ten pierwszy będzie smaczniejszy zdaniem konsumenta – dodaje Agnieszka Lenart.
Serki Bieluch są znane od ponad 18 lat. Są cenione za stałą wysoką jakość, naturalność i kremową konsystencję. Do tych standardów przyzwyczaili się już konsumenci, którzy są wierni marce Bieluch. To właśnie lojalnym konsumentom zawdzięczamy fakt, że Bielucha nie może zabraknąć w placówkach handlowych. Naturalny to smak, który konsumenci cenią sobie najbardziej. Dodatkowy atut decydujący o wyborze to obniżona zawartość tłuszczu – podsumowuje Agnieszka Lenart Specjalista ds. Marketingu/Brand Manager w mleczarni Bieluch (SM).