1. Aktualności
  2. Polska

Smakija Toy Story na nośnikach POS Media Poland

Źródło: POS Media Poland
Autor: Barbara Wiercińska


W marcu ruszyła prowadzona przez POS Media Poland, lidera w branży reklamy In-store, kampania reklamowa dla Bacha Polska. Celem ogólnopolskiej akcji promocyjnej jest zachęcenie Konsumentów do kupna nowych, bogatych w białko i wapń, jogurtów oraz puddingów marki Smakija.

Producent chcąc ułatwić Konsumentom odnalezienie swoich produktów zdecydował się na przeprowadzenie kampanii z wykorzystaniem stoperów prostych oraz wobblerów, które wyróżniają produkty na półce sklepowej.
Nowości wprowadzone przez Bacha Polska w kategorii produktów mlecznych to waniliowe oraz truskawkowe, zawierające żywe kultury bakterii jogurty oraz orzechowe i czekoladowo-orzechowe puddingi. Chcąc zachęcić najmłodszych konsumentów do spróbowania przekąsek Smakija producent dołączył do swoich produktów postacie z kreskówki Toy Story, którymi można się bawić po wycięciu z kartonowego opakowania.
Kampania obejmuje swym zasięgiem wybrane hipermarkety sieci Real, obsługiwanej na wyłączność przez POS Media Poland, oraz Delikatesy Alma. Akcja promocyjna potrwa do 4 kwietnia.