1. Aktualności
  2. Polska

Multi Communications dla marki Flora

Źródło: Wirtualne Media
Autor: Janusz Górski

Firma Multi Communications wygrała przetarg na realizację nowej odsłony kampanii: Flora. Pokochaj swoje serce, dla firmy Unilever Polska.
Działania agencji obejmą szeroko zakrojone media relations, e-pr, modyfikację i zarządzanie treścią strony internetowej www.flora.pl, jak również komunikację skierowaną do konsumentów i do lekarzy. Ponadto Multi Communications odpowiedzialna będzie za pozyskanie partnerów instytucjonalnych i ekspertów kampanii oraz bieżącą współpracę z nimi.
Za realizację kampanii odpowiedzialny będzie zespół: Anna Dobrzycka, senior account manager, Karolina Świderska (account manager odpowiedzialna za działania do konsumentów) oraz Monika Trojanowska account manager (realizująca aktywności kierowane do środowiska medycznego).
Flora. Pokochaj swoje serce - stanowi część dużej kampanii marketingowej obejmującej kompleksowe działania PR oraz ATL i BTL.