1. Aktualności
  2. Polska

Łatolotto

Źródło: First Communications
Autor: Janusz Górski
© Mlekpol (SM)

Łatolotto – pod taką nazwą 12 października br. rusza promocja marki Łaciate. Potrwa do końca roku.
Łatolotto to kampania konsumencka, którą objęto następujące produkty:
• Mleko Łaciate - 3,2%, 2% i 0,5% o pojemności 0,5, 1 i 1,5 litra
• śmietanka Łaciata 30%, 18% i 12% o pojemności 250 i 500 ml.
Na opakowaniach tych produktów umieszczone będą unikalne kody, które klienci wysyłać będą SMS-em. Następnie wezmą one udział w losowaniu nagród. Nagrodą główną w Łatolotto jest 1 mln zł, a nagrodami tygodnia: 5 x 10 tys. zł oraz oryginalne łaciate dzbanuszki na mleko.
Promocja potrwa do końca roku i wsparta będzie kampanią reklamową w TV, radio i prasie oraz serwisem www.latolotto.pl.

Producentem i właścicielem marki Łaciate jest Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol. Łaciate jest najchętniej wybieranym mlekiem przez Polaków – ma około 40% udział w rynku. Niespełna rok temu Mlekpol przeprowadził niestandardową formę komunikacja „Łaciate krowy live” – w której internauci mogli na żywo obserwować życie krów w oborze.
Łaciate jest posiadaczem wielu prestiżowych tytułów m.in. Superbrand. Mleko Łaciate uznane zostało Towarem Roku 2008.