Lider Forum 2012

Sponsorzy

Opinie

Zdaniem handlowców

1_ewa_badocha.jpg

Ewa Badocha-Kowalska

Specjalista ds. Zakupu w Alma Market S.A.

Wskazywanie najlepszego produktu mlecznego jest nagrodzeniem produktu, więc uważam, że warto wskazywać w Państwa konkursie Liderów.

Patrząc na wybory klientów sieci Alma Market nasze wybory w większości wypadków pokrywają się z wyborami naszych klientów.

Chętnie biorę udział w konkursach takich jak Lider Forum, ponieważ mam wtedy możliwość wyrażenia opinii o poszczególnych produktach lub producentach.

Małgorzata Borowiec-Chruściel

Kierownik Działu Nabiał w BIOR Intermarche Sp. z o.o.

Uważam, że warto nagradzać firmy, które produkują naprawdę dobrej jakości towary. Takie firmy, które otrzymują nagrody lub wyróżnienia starają się o jeszcze lepszą jakość. Każdy z nas jest konsumentem, a kupując cały czas taki sam produkt, nagradzamy producenta, wybierając właśnie jego produkt jako najlepszy. Chętnie biorę udział w takich konkursach, ponieważ lubię dobrą jakość. Uważam, że każdy potrzebuje pochwał i nagród za dobrą pracę. Producent musi mieć jako wzorzec dobro konsumenta, a nie zawsze tak jest. Zdarza się, że firmy mleczarskie stawiają na ilość, a nie na jakość, dlatego trzeba nagradzać najlepszych.

Zdaniem dostawców

2_slawomir_cichacki.jpg

Sławomir Cichacki

Wiceprezes ds. Handlu w ROTR (SM)

Niezwykle nam miło, że po raz kolejny nasze produkty zostały wyróżnione w plebiscycie Lider Forum. Wysokie miejsca w konkursie przyznane dwóm naszym produktom – mleku UHT Delik i serowi twarogowemu DELIK świadczą o dobrej jakości naszych wyrobów. Sam plebiscyt jest dla nas tym bardziej „wartościowy”, iż jest to wynik głosowania handlowców, którzy wśród 200 różnych produktów wybrali te najbardziej popularne i najchętniej kupowane. Wyniki konkursu świadczą o tym, iż handlowcy w swoich ocenach brali pod uwagę wiele różnych czynników, takich jak innowacyjność wyrobu, atrakcyjność i wygoda opakowania, wolumen sprzedaży oraz zadowolenie ze współpracy z producentem. Dla nas, jako producenta, jest to potwierdzenie, że współpraca z naszą firmą jest przez handlowców bardzo pozytywnie oceniana. Plebiscyt Lider Forum jest według nas doskonałą formą promocji, gdyż bazuje na opiniach kluczowego ogniwa pomiędzy producentem, a finalnym klientem. To handlowcy w głównej mierze kreują popyt na wyroby i mają ogromny wpływ na to, jaki towar dostępny jest na sklepowych półkach. Dlatego ich opinia wyrażona poprzez wynik plebiscytu jest istotnym wyznacznikiem dla nas, jako producenta. Przyznanie nam w tegorocznej edycji dwóch wyróżnień daje szczególną satysfakcję. Wyróżnienie to będzie dla nas dodatkową motywacją do dalszego doskonalenia naszych wyrobów, tak aby klienci jeszcze chętniej i częściej po nie sięgali.

szymon rybczynski

Szymon Rybczyński

Prezes w Masmal Dairy

Przyznane nam przez handlowców nagrody Lider Forum 2012 to bardzo ważne wyróżnienie. Jest ono tym cenniejsze, gdyż to wynik nieustannego zaufania konsumentów. Po raz drugi Ser Rotmistrz w parafinie zajął I miejsce w kategorii Sery żółte w kawałku/bloku, natomiast Zielone Warlubie otrzymało II miejsce w kategorii Margaryny i miksy. To niewątpliwy znak, iż produkowane przez nas wyroby nadal spełniają oczekiwania odbiorców, którzy coraz częściej po nie sięgają. W mijającym roku zostało zauważone także Masło Tradycyjne z Warlubia, co świadczy o dużej świadomości marki i ugruntowanej pozycji na rynku. Nagrody Lider Forum są nie tylko nieocenioną reklamą wyróżnionych produktów, lecz również oznaką ich wysokiej jakości i niesłabnącego zainteresowania konsumentów.

jacek wyrzykiewicz

Jacek Wyrzykiewicz

PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska

Jesteśmy dumni, że kolejny raz w historii konkursu produkty z naszej oferty zdobywają tytuł Lider Forum. Udział i rywalizacja w różnego rodzaju konkursach mobilizuje do aktywności i optymalizacji działań. Dziękujemy za wyróżnienie i jednocześnie zaufanie dla naszych nagrodzonych produktów! Wyróżnienie handlowców oznacza to, że jesteśmy doceniani przez handlowców i pomagamy im generować jak najwyższe zyski! Naszym zdaniem taki konkurs jak Lider Forum jest jak najbardziej potrzebny, to zawsze potwierdza, że obrany kierunek działań jest słuszny!

beata pijanowska

Beata Pijanowska

Brand Building Manager w Unilever Polska

To dla nas wielki zaszczyt, że nasz produkt Delma Extra z masłem zdobył kolejną w tym roku nagrodę – Lider Forum 2012.

Delma Extra z masłem to najlepiej sprzedający się wariant wśród markowych produktów na rynku margaryn i miksów z udziałem 13,9%*. Obecnie linia Delma Extra obejmuje aż siedem wariantów smakowych. Są to: Delma Extra z masłem, Delma Extra z masłem i szczyptą soli, Delma Extra z masłem o smaku prażonej cebulki, Delma Extra z masłem i oliwą z oliwek, Delma Extra z jogurtem, Delma Extra z witaminami oraz nasza tegoroczna nowość Delma Extra z wiejskim masełkiem, która w szybkim czasie okazała się hitem rynkowym, zajmując obecnie aż 1,2% rynku*. Dzięki różnorodności oferty nasi konsumenci mają możliwość wyboru palety smaków, a tym samym mogą przygotowywać pyszne kanapki na wiele sposobów, odzwierciedlając tym samym swoje bieżące upodobania. Delma Extra to sekret pysznych kanapek! Marka Delma to lider rynku z udziałem 19,8%*. Sama Delma Extra zajmuje 16,8%* rynku, wysuwając się na pierwsze miejsce wśród innych marek. Kolejny gracz rynkowy jest prawie dwa razy mniejszy niż Delma Extra, co oznacza zdecydowaną preferencję wśród konsumentów naszej marki.

Niezmiernie cieszy nas uznanie, jakie spotyka Delmę Extra z masłem. Produkt otrzymał w tym roku także Złoty Paragon 2012 oraz tytuł Super Produkt 2012, a w 2011 roku Hit Handlu 2011 oraz Lider Forum 2011. Sama marka zdobyła również wiele innych nagród. Są to: Trusted Brand 2012 (Kryształowa Statuetka oraz Kryształowe Godło), Produkt Roku 2011 i Towar Roku 2011 dla marki Delma, Perła Rynku 2012 i Najlepszy Produkt 2012 dla Delmy Extra z masłem i oliwą z oliwek oraz Perła Rynku FMCG 2011 dla Delmy Extra z masłem o smaku prażonej cebulki.

*udział wolumenowy w rynku margaryn i miksów w Polsce za okres sierpień-wrzesień 2012; źródło: Unilever za Nielsen

tomasz glasek

Tomasz Głasek

Kierownik Handlu w Piątnica (OSM)

Wśród ogromnej oferty produktów mleczarskich, niezmiernie ważne jest zwrócenie uwagi na produkty wyróżniające się na rynku. Pierwszym, najbardziej wymiernym kryterium ocen jest skala obrotów i udziały rynkowe w odpowiednich kategoriach. Ten element oceny jednak dość dokładnie sparametryzowany, a Piątnica (OSM) jako jeden z liderów na rynku serów twarogowych i śmietan, znajduje tu miejsce odpowiadające jej pozycji rynkowej.

Ogromnie ważna jest jednak obiektywna ocena innych elementów współczesnego handlu, takich jak: dynamika sprzedaży, efekty wprowadzania na rynek nowych produktów, odbiór konsumencki – wyrażający się liczbą reklamacji lub głosów uznania, zdobywanie nowych rynków lub kanałów dystrybucji, umiejętność znalezienia się na rynku zdominowanym przez silną konkurencję.

Taka ocena, wyrażona w Rankingu Forum Mleczarskiego, daje możliwość porównania się również mniejszych firm z potentatami rynkowymi, pozwala na samoocenę działań prowadzonych przez zainteresowane przedsiębiorstwa oraz jest znakomitym kompendium wiedzy dla pracowników handlu detalicznego i hurtowego.

Poziom uznania w oczach handlowców z jakim się spotkaliśmy w najnowszym rankingu FM niezmiernie nas cieszy i jest inspiracją do kontynuacji tych działań rynkowych, które Piątnica (OSM) prowadzi od początku lat 90.

edyta rapsiewicz

Edyta Rapsiewicz

Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w Robico (ZUH)

Uważam, że propagowanie produktów mleczarskich ma duże znaczenie. Jest to ważne szczególnie dla małych przedsiębiorstw, które nie są w stanie promować swoich produktów poprzez szeroko zakrojone działania marketingowe, ponieważ dysponują niskimi budżetami.

W takiej sytuacji wyróżnienie produktu przez konsumentów jest najlepszą formą reklamy. Dodatkowo daje ono dużo większą możliwość wprowadzenia takiego produktu na rynek co pozwala zwiększyć jego dostępność dla większego grona odbiorców, jak również wzmacnia pozycję producenta na rynku.

wieslaw wentlandt

Wiesław Wentlandt

Specjalista ds. Marketingu w Agro-Danmis Gramowscy

Nagradzanie najlepszych produktów mleczarskich w różnego rodzaju konkursach odbierane jest jako wyróżnienie producenta i promocja produktu poprzez podanie tej informacji w publikacjach czasopism skierowanych do handlowców i klientów. Informacja o nagrodzonym produkcie daje zwykłemu klientowi podstawową wiedzę, która decyduje o zakupie danego wyrobu z szerokiej gamy innych jako lepszego jakościowo i wyjątkowego w swojej grupie.

Wyróżnianie handlowców za wyniki pracy stwarza impuls do dalszej motywującej pracy i szukania lepszych rozwiązań handlowych w systemie rywalizacji. Współzawodnictwo zawsze korzystnie wpływało na tworzenie nowych pomysłów pozytywnie wpływających na sprzedaż.

Uczestnictwo w konkursie Lider Form jest tanią formą promocji produktu. Konkurs pokazuje miejsce danego produktu w określonej grupie wyrobów mleczarskich na rynku. Nagrodzenie produktu jest szczególnie wartościowe, gdyż o miejscu w rankingu decyduje klient. Każda informacja o wyróżnieniu produktu zamieszczona w Forum Mleczarskim Handel stwarza większe szanse sprzedaży gdyż, informacja dociera do handlowców decydujących o zamówieniach.

sylwester stefanczyk

Sylwester Stefańczyk

Dyrektor Sprzedaży w Mlekoma

Udział w konkursie na najlepsze produkty mleczarskie, traktujemy jako formę oceny naszej pracy, dodatkowo jako ocenę trafności naszych koncepcji dotyczących zapotrzebowania rynku i kierunków, w jakich powinien rozwijać się asortyment produktów, jakie chcemy oferować na polskim rynku. Bardzo ważna jest dla nas również informacja zwrotna od uczestników konkursu na temat naszych propozycji, jaką uzyskujemy w ten sposób. Niewątpliwie, jest to też forma reklamy i możliwości dotarcia z naszymi propozycjami do decydentów na rynku mleczarskim.

Jak wspomniałem wyróżnienie handlowców przyznane naszym produktom, jest dla nas bardzo miłym potwierdzeniem, że nasza praca i koncepcje są dobrze postrzegane i oceniane. Co jak wiemy przekłada się potem na większe zaufanie do naszej firmy i wciąż jeszcze młodego projektu, który od prawie trzech lat rozwijamy na polskim rynku mleczarskim. To wyróżnienie, za które jesteśmy wdzięczni wszystkim handlowcom, którzy oddali głos na nasze produkty, przekonuje i zobowiązuje nas do jeszcze większej pracy, aby móc skutecznie nadążać za ich oczekiwaniami, a jednocześnie proponować produkty, które pomogą im wzbogacać półkę produktów nabiałowych.

Oczywiście, jest to bardzo dobra i pożądana forma promocji produktów wśród fachowców zajmujących się branżą mleczarską. Na pewno w przyszłości, chętnie będziemy korzystali z możliwości pokazania następnych ciekawych oraz innowacyjnych produktów, które już teraz szykujemy dla naszego rynku. Będzie to dla nas źródłem wiedzy na temat trafności naszych pomysłów odnośnie nowych oraz już oferowanych przez nas produktów mleczarskich.

marek maciejewski

Marek Maciejewski

Kierownik Działu Sprzedaży w Sertop

Spółka Sertop jest znanym i cenionym producentem serów topionych, a wyroby dostarczane na rynek trafiają do stałych nabywców i smakoszy. Jakość naszych produktów jest doskonale znana wszystkim naszym konsumentom i z pewnością jest jednym z powodów, dla których produkowane przez nas serki topione są chętnie kupowane. Dewizą firmy Sertop jest produkowanie wyrobów o wysokiej i powtarzalnej jakości, a najważniejszym kryterium stanowiącym o powodzeniu naszej działalności jest opinia naszych konsumentów. Tym bardziej udział i wyróżnienie naszych wyrobów w konkursie Lider Forum organizowanym przez Forum Mleczarskie jest o tyle istotny, że odzwierciedla opinię „branży” o naszych produktach. Szczególnie cenne jest wyróżnienie, które jest wypadkową ocen osób na co dzień decydujących o umieszczeniu produktów na półkach sklepowych, którymi zarządzają. Cieszy nas bardzo wysoka ocena, jaką nasze produkty znalazły w oczach handlowców. Jesteśmy przekonani, że wynika ona z codziennych doświadczeń i gustów, jakimi kierują się kupujący nasze wyroby. Udział w konkursach, a szczególnie w tych, które mają już swój ustalony prestiż, z pewnością stanowi dla nas jako dla producenta doskonałą formę wyróżnienia. Tą szczególną formą promocji jest zdobycie laurów jakimi są tegoroczne nagrody Forum Mleczarskiego. Każdy zdobyty laur jest potwierdzeniem skuteczności naszych działań. Jednocześnie jest wyzwaniem, któremu będziemy starali się sprostać w kolejnych miesiącach.

sylwia marszalkiewicz

Sylwia Marszałkiewicz

Kierownik Działu Marketingu i Handlu w Top-Tomyśl (OSM)

Otrzymanie 1. miejsca w konkursie Lider Forum 2012 to bez wątpienia dla nas wielki zaszczyt. Jesteśmy dumni, że tradycyjne wielkopolskie sery smażone doceniają Czytelnicy Forum Mleczarskiego.

Uznanie ze strony przedstawicieli handlu detalicznego i hurtowego sprawia, że ranking Lider Forum 2012 produktów nabiałowych jest klasyfikacją unikalną na polskim rynku, a wyróżnienie w ramach danej kategorii produktowej umacnia pozycję marki oraz firmy wśród wiodących firm polskiego sektora mleczarskiego.

malgorzata iwanowska

Małgorzata Iwanowska

Dział Handlowy w Skierniewice (OSM)

Widzimy, że każda forma promocji produktu ma znaczenie szczególnie cenne jest wyróżnienie otrzymane od handlowców z branży FMCG. W ogromnej różnorodności z jaka mają do czynienie na co dzień dostrzegają produkty lokalnego, krajowego dostawcy. Jest to nobilitujące. Chętnie będziemy brać udział w kolejnych edycjach konkursu. Pozdrowienia dla handlowców i gratulacje dla konkurentów przesyła producent Mozzarelli OSM w Skierniewicach.

Zdaniem sponsorów

karol selinski

Karol Seliński

Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu w Zentis Polska

Zentis Polska od wielu lat wspiera ideę Konkursu Lider Forum, organizowanego przez Forum Mleczarskie Handel.

Wyniki Konkursu dostarczają zarówno producentom, jak również dostawcom cennych informacji o rynku konsumenckim. Dają wiedzę na temat panujących na rynku trendów w produktach, preferencji konsumentów, opakowań. Wiedza ta pozwala szerzej poznać gusta Konsumentów. Wychodząc naprzeciw potrzebom Klienta, Zentis, jako producent wsadów owocowych i warzywnych, poszukuje coraz to nowszych i ciekawszych propozycji.

W naszej pracy wykorzystujemy m.in. trendy panujące na rynkach światowych. Na potrzeby Klientów przygotowujemy prezentacje popularnych za granicą produktów mleczarskich. Poszukiwania innowacyjnych rozwiązań smakowych podsunęły nam pomysł zorganizowania wraz z Uniwersytetem Przyrodniczo – Humanistycznym w Siedlcach konkursu pt. „W roku 2015 na rynku pojawia się jogurt z owocami…”. Miało to na celu pobudzenie twórczego myślenia i rozwijanie zainteresowań studentów produktami mleczarskimi oraz popularyzacja ich spożywania.

Cieszy nas fakt, że wiele produktów mleczarskich, zajmujących czołowe miejsca i nagradzanych w Konkursie Lider Forum, powstaje we współpracy z Zentis.

sylwia jurys

Sylwia Jurys

Head of Sales Poland w SIG Combibloc

Opakowanie musi zachęcać do kupna produktu. Dzięki naszemu doświadczeniu w dziedzinie opakowań możemy wspierać Państwa działania zmierzające do przekształcenia Państwa produktów w rynkowe bestsellery za pomocą innowacyjnych rozwiązań. Opakowanie jest bowiem czymś znacznie ważniejszym niż ochronną osłoną.

Opakowanie powinno zapewniać nie tylko bezpieczny transport ale także lepsze wyniki sprzedaży. Jeśli produkt nie smakuje odpowiednio, to drugi raz nie trafi do koszyka konsumenta – to kwestia bezdyskusyjna. Najważniejszym zagadnieniem jest zatem właściwa jakość produktu. Nasze rozwiązania w dziedzinie napełniania opakowań, realnie pomagają chronić wysoką jakość produktów i dają pewność, że na długo zachowają one wspaniały smak. Niezależnie jednak od tego, jak doskonale produkt smakuje, nie sprzeda się on, jeśli zaginie wśród licznej konkurencji i konsumenci go po prostu nie zauważą. Szata graficzna i kształt opakowania muszą zatem przyciągnąć uwagę i zainteresowanie konsumentów. Równie istotna jest łatwość użytkowania. Aby opakowanie dobrze się sprzedawało musi być wygodne a jednocześnie mieć jak najmniejszy wpływ na środowisko naturalne. Wybór systemu pakowania jest zatem inwestycją w przyszłość. Wyjątkowe formaty, wielkości, szata graficzna oraz elastyczność opakowań oferowanych w ramach systemu SIG Combibloc stwarza możliwość wprowadzania zmian i nowych opcji w portfolio w sposób szybki i ekonomiczny. Dobre opakowanie pełni szereg różnych funkcji. Do najważniejszych należy ochrona znajdującej się w nim żywności. Pojęcie jakości odnosi się w tym przypadku nie tylko do doskonałego smaku i apetycznego wyglądu. O jakości decyduje także w dużym stopniu zawartość witamin i składników odżywczych w produkcie. Pod tym względem nasze aseptyczne opakowania kartonowe są niezastąpione. W opakowaniach combibloc napoje są w bezpieczny i higieniczny sposób chronione przed światłem i dostępem powietrza: smak, aromat, kolor oraz składniki odżywcze i witaminy zawarte w produkcie zostają zachowane przez długi czas.

Nagroda w konkursie Lider Forum jest szeroko znana i rozpoznawalna. Wielu producentów używa logo Lidera Forum do promocji swoich produktów wyróżnionych w konkursie. Dzięki uczestnictwu w konkursie Lider Forum możemy docierać do wyspecjalizowanych managerów nowoczesnego handlu w Polsce i mieć wpływ na kształtowanie się trendów rynkowych.

grzegorz debski

Grzegorz Dębski

Dyrektor Pionu GEA Niro-Soavi w Polsce

GEA Niro-Soavi, jako jedna z firm grupy GEA (wchodzimy w skład GEA Group/GEA Mechanical Equipment), zawsze ma na uwadze wszelkie propozycje i akcje mające na celu wspieranie i promowanie wyrobów mleczarskich. Nie ma co ukrywać, że z tą właśnie gałęzią przemysłu jesteśmy mocno związani – naszych urządzeń, linii procesowych GEA i nowoczesnych aplikacji technologicznych w tym sektorze jest bardzo duża. Wyroby, które powstają w oparciu o nasze urządzenia, siłą rzeczy świadczą też i o naszej pozycji na rynku – nie tylko więc szczególną wagę przywiązujemy do promocji, jesteśmy zobligowani, aby robić to odpowiedzialnie i na tyle często na ile pozwalają nam na to producenci produktów mleczarskich. To oni bowiem są twórcami finalnych produktów mleczarskich, które potem mogą być nagradzane i promowane. Rynek produktów mleczarskich to przede wszystkim konsumenci, ale niezależnie od tego wśród wielu produktów trzeba promować te najlepsze i najbardziej przyszłościowe – a do tego potrzeba szeroko rozumianej dobrze przygotowanej promocji, nie tylko w formie wystaw sklepowych.

Nasz udział w tego typu akcjach, jest różnie odbierany – czasem bardzo pozytywnie, czasem bez entuzjazmu. Nasza konkurencja patrzy na takie poczynania i niewątpliwie zastanawia się dlaczego promujemy produkty – mleczarskie, a nie własne produkty – maszyny produkcyjne i instalacje GEA. Otóż nie zawsze jest to takie proste jak typowe akcje związane bezpośrednio z promowaniem maszyn i urządzeń. Trzeba bowiem pamiętać, że GEA to nie tylko linie produkcyjne, homogenizatory, wirówki, pompy, zawory – występując jako firma promująca produkty, musimy czasem konkurować sami ze sobą (nasze maszyny są w wielu zakładach). Akcje tego typu jak (zaproponowana przez Forum Mleczarskie) bezpośrednia promocja wyrobów, to głównie współzawodnictwo pomiędzy producentami w branży mleczarskiej, ale my dostarczając wysokiej jakości sprzęt i technologie pomagamy im w tym. Tak czy inaczej zawsze warto wspierać wszelkie tego typu inicjatywy – akurat z tego znana jest firma GEA, a GEA Niro-Soavi nie chce być postrzegana inaczej. Wszelkie bezstronne akcje promocyjne są zawsze pozytywnie odbierane.

Dla nas szczególnie istotne jest to, jeszcze z innego punktu widzenia. Jako jeden z liderów w technologii i produkcji sprzętu, mając możliwość wspierania i oceny wielu podobnych do siebie produktów, uczestniczących w promocji (takiej jak „Lider Forum”), możemy sami w praktyce weryfikować skuteczność naszych technologii, a ta wartość jest prawie bezcenna – nie da się tego przyrównać do niczego. Inaczej to ujmując, promując produkty mleczarskie, sami też zdobywamy doświadczenie i możemy rozwijać swoje zasoby oraz udoskonalać technologie, które sprawdzają się w praktyce. Koszt inwestycji musi się zwrócić, a naszym zadaniem jest to zapewnić, czyli jednym zdaniem: „Promując innych, promując ich produkty, promujemy – pośrednio – też sami siebie, a czy może być coś bardziej uniwersalnego?”.

piotr kandyba

Piotr Kandyba

Managing Director w GEA Westfalia Separator Polska

Firma GEA Westfalia Separator Polska, pomimo że jest firmą produkująca urządzenia, także angażuje się w działania mające na celu promocję wyrobów mleczarskich, poprzez obejmowanie patronatu nad takimi projektami jak Konkurs Lider Forum. Popierając takie inicjatywy pragniemy być blisko naszych Klientów.

Dodatkowo członkostwo w Polskiej Izbie Mleka daje nam realną możliwość działania na rzecz rozwoju polskiego mleczarstwa. Naszym priorytetem jest współtworzenie silnej pozycji branży mleczarskiej. Poza tym jesteśmy częścią światowego koncernu GEA, co zapewnia nam szybki dostęp do nowości rynkowych, które jak najszybciej staramy się wdrożyć w naszych zakładach.

Nasze zaangażowanie w projekty mające na celu promocję oraz umacnianie polskiego mleczarstwa i przetworów mleczarskich spotyka się z pozytywnym odbiorem. Nasi Klienci często wspominają o fakcie, iż pomimo tego, że jesteśmy firmą specjalizującą się w produkcji wirówek, dekanterów dla przemysłu mleczarskiego, aktywnie uczestniczymy również w promocji artykułów mleczarskich.

Z mojego punktu widzenia działania te przynoszą korzyści obydwu stronom. Zasada jest prosta: wzrost sprzedaży produktów mleczarskich, wpływa de facto na wzrost sprzedaży naszych urządzeń, szczególnie jeżeli chodzi o nowości rynkowe w sektorze serków.

Konkurs Lider Forum daje nam możliwość integracji z branżą mleczarską. Wspierając takie projekty pragniemy być blisko naszych Klientów nie tylko jako dostawcy urządzeń, ale także jako przyjaciele, którzy promują ich produkty na rynku polskim. W imieniu całego mojego zespołu gratulujemy Forum Mleczarskiemu za tę cenną inicjatywę.

kinga sieradzon

Kinga Sieradzon

Dyrektor Działu Sprzedaży, Członek Zarządu w Tetra Pak

Lider Forum to ranking, w którym wyróżniane są produkty mleczarskie najlepiej odpowiadające potrzebom konsumentów i wymaganiom nowoczesnego handlu. Firma Tetra Pak, która już od 60 lat oferuje sektorowi mleczarskiemu innowacyjne rozwiązania w zakresie pakowania żywności, od lat aktywnie wspiera i promuje produkty, które dzięki oryginalnym pomysłom i najnowocześniejszym technologiom idealnie trafiają w zmieniające się gusty konsumentów, a tym samym poszerzają dostępną na rynku ofertę. Obecność innowacyjnych produktów na rynku, które są chętnie kupowane przez konsumentów, to czynnik, który wpływa na większe spożycie mleka i jego przetworów, a więc bezpośrednio przyczynia się do rozwoju firm z sektora mleczarskiego, które są naszymi klientami.