1. Komunikaty
Polska

Mini Almette śmietankowy bez laktozy

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski

Już w lutym w sklepach pojawi się nowość w kategorii serków puszystych – Mini Almette śmietankowy bez laktozy. To odpowiedź marki na rosnące oczekiwania konsumentów z obniżoną tolerancją laktozy oraz konsumentów, którzy w ogóle nie mogą spożywać standardowych produktów mlecznych. Wprowadzeniu na rynek nowego produktu towarzyszyć będzie wsparcie w strefie digital, w social mediach oraz w punktach sprzedaży.

Od kilku lat produkty odpowiadające na potrzeby diet specjalnych, np. bez laktozy czy bez glutenu, cieszą się w Polsce i na świecie rosnącym zainteresowaniem konsumentów. Dlatego po sukcesie wprowadzonej w roku 2020 linii Almette bez laktozy w standardowym skopku, marka zdecydowała o wypuszczeniu na rynek formatu mini.

Almette śmietankowy bez laktozy jest delikatny, lekki i puszysty. Stworzony z naturalnych składników, bez zbędnych dodatków, zachwyca puszystą konsystencją i świeżym zapachem. To idealny wybór dla osób niemogących spożywać standardowych produktów mlecznych, ze względu na nietolerancję dwucukru mlecznego występującego w ich składzie. – Wiele osób nadal uważa, że gdy z produktu coś zostanie usunięte, zmienią się jego walory smakowe i zapachowe. Tymczasem obecność laktozy – lub w tym wypadku jej brak – nie ma absolutnie żadnego wpływu na doznania, a co za tym idzie przyjemność ze spożywania lubianego dotychczas nabiału – tłumaczy Jacek Wyrzykiewicz, PR & Services Manager Hochland Polska. – Liczymy, że nowy wariant Mini Almette śmietankowy bez laktozy znajdzie szybko swoje miejsce na półce. Opakowanie mini oferuje bardzo dużą wygodę i możliwość jedzenia serka w mniejszych porcjach, przez co jest chętnie wybierane przez mniejsze gospodarstwa domowe. Dzięki temu mamy szansę pozyskać dla marki Almette zupełnie nowych konsumentów.

Wprowadzając nowy wariant w formacie mini, marka jednocześnie odświeża opakowania dotychczasowych propozycji Mini Almette, czyli śmietankowego i z ziołami. Atrakcyjne grafiki inspirują i podpowiadają, jak wykorzystać serki, np. w duecie ze snackami czy warzywami.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania