1. Komunikaty
Polska

Euroser Dairy Group: Nowy wygląd, ta sama irlandzka perfekcja

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Monika Czaplicka
© euroser dairy group

Euroser Dairy Group poddaje rebrandingowi jedną ze swoich flagowych marek – Dublin Dairy. Nowa identyfikacja wizualna to odpowiedź na zmieniające się potrzeby konsumentów oraz dynamiczny rozwój rynku. Odświeżenie designu ma podkreślić nowoczesne podejście, wartości marki i dostarczyć klientom jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe.

Rebranding Dublin Dairy to dla sklepów te same dane logistyczne i kody EAN, lepsze interakcje – nowa oprawa przyciągnie uwagę konsumentów, stabilność sprzedaży – zmiana opakowania bez zmiany smaku i receptury, przewaga konkurencyjna – świeży design wyróżnia Dublin Dairy wśród produktów premium, dopasowanie do potrzeb rynku – odpowiedź na oczekiwania nowoczesnych klientów.

Marka Dublin Dairy od Euroser Dairy Group prezentuje prawdziwy smak Irlandii zamknięty w wyrazistych serach cheddar oraz kremowym maśle. Produkty Dublin Dairy powstają z mleka od krów wypasanych przez większość roku na zielonych, irlandzkich pastwiskach. Wpływa to na wyjątkowy, naturalny smak mlecznych produktów.

Rebranding Dublin Dairy to gwarancja, że konsumenci otrzymają tę samą irlandzką perfekcję w nowym opakowaniu.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania