1. Komunikaty
Polska

Euroser Dairy Group: Rebranding marki Goat Farm

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Monika Czaplicka
© euroser dairy group

– Naszym celem jest zwiększyć atrakcyjność wizualną i rozpoznawalność marki Goat Farm oraz zadbać o dostrzeżenie jej jakości. Zwiększamy jej autentyczność poprzez wyróżniający się styl i wyjaśniamy oświadczenia dotyczące produktu oraz zwiększamy ich czytelność – powiedzieli przedstawiciele firmy Euroser Dairy Group.

Odświeżony wizerunek marki Goat Farm będzie prosty i przejrzysty (sympatyczne zwierzaki: koza i owca), utrzymany w stylu „less is more”. Atrakcyjne opakowanie ma przyciągać uwagę konsumentów i wzmacniać lojalność wobec marki. Podkreśli też zalety produktów poprzez zwrócenie uwagi na holenderskie pochodzenie oraz bogactwo składników odżywczych: białka, wapnia, fosforu i wit. A. Czysta etykieta i zdobyte nagrody również zostaną zaakcentowane. 

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania