„Przy produkcji tego Salami nie ucierpiał żaden osioł”
To hasło, widniejące na setkach billboardów będzie intrygowało tysiące osób w całej Polsce. Już w sierpniu Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, producent serów żółtych Serenada, wystartowała z projektem promującym tradycyjny ser żółty Salami ze znakiem „Jakość Tradycja”, a billboardy będą przedsmakiem rozpoczynającej się ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej.
Spomlek (SM) w najnowszej kampanii reklamowej stawia za cel przede wszystkim wzrost świadomości i rozpoznawalności produktu sera żółtego Salami, odznaczonego godłem „Jakość Tradycja”.
– Z uwagi na wizerunkowy cel kampanii i przekonanie o sile przebicia oryginalnych, nowatorskich przekazów marketingowych, zdecydowaliśmy się na efekt zaciekawienia hasłem, inteligentnego wykorzystania podwójnego znaczenia słowa Salami – powiedziała Emilia Pożarowszczyk, Kierownik Działu Marketingu Spomlek (SM).
Na terenie całej Polski pojawi się ponad 300 nośników reklamowych w postaci billboardów o różnej wielkości i różnych formatach w zależności od miejsca i potrzeb. Ich lokalizacja została bardzo starannie dobrana, tak aby jak największa liczba odbiorców miała możliwość do jej dotarcia. Zlokalizowane będą w największych miastach oraz przy najbardziej uczęszczanych trasach w Polsce, biorąc pod uwagę okres wakacyjny. Kampania rozpocznie się 1 sierpnia i potrwa miesiąc.
Jest to kolejna kampania, w której Spomlek (SM) odchodzi od tradycyjnej prezentacji produktu w reklamach serów żółtych. Mleczarnia jak zawsze chce, by produkowany przez nią ser żółty nie był „zwykłym żółtym serem”, ale by budował u konsumenta szereg pozytywnych emocji i silnie wiązał go z produktem. W dalszych etapach kampanię będzie można obserwować m.in. w prasie, kinach czy internecie.
Kampania będzie współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym PROW 2014-2020”.