1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Mlekpol (SM)

Kampania Maślanki Mrągowskiej w myśl idei pysznie i zdrowo

Nowa kampania Maślanki Mrągowskiej będzie zachęcać i inspirować konsumentów do wspólnego gotowania. Odbiorcy utwierdzą się w przekonaniu, że dzięki tradycyjnej recepturze i naturalnemu składowi maślanka sprawdzi się, jako składnik wielu przepisów, który dodaje daniom smaku, a także wzbogaca ich aspekt zdrowotny. Działania nakierowane będą na szeroką obecność marki w Internecie oraz TV.

Maślanka Live

Pyszny i zdrowy duet, czyli kucharz – Grzesiek Zawierucha razem z influencerką – Karoliną Smyk, będą tłumaczyć jak gotować, żeby było pysznie, zdrowo i naturalnie. W trakcie wspólnych live’ów opowiedzą także o aspektach ekologicznych, w tym trendzie zero waste.

Działania obejmą kampanię w social media, TV oraz bannerową, a także aktywność influencerów i konkursy konsumenckie. Porady kulinarne i przepisy z wykorzystaniem maślanki znaleźć można na stronie www.maslankamragowska.pl.

Celem naszych tegorocznych działań marketingowych dla Maślanki Mrągowskiej jest zwiększenie rozpoznawalności i świadomości marki, poprzez równoczesne wzmacnianie także całej kategorii produktowej. Zależy nam na edukacji i wzroście świadomości wśród konsumentów na temat nie tylko smaku i różnorodności kulinarnego zastosowania, ale także prozdrowotnych właściwości, jakie posiadają napoje fermentowane – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu Mlekpol (SM).