1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Intermarché z nowym Dyrektorem Działu Marek Własnych

Źródło: Intermarche
Autor: Janusz Górski
© intermarche

Wraz z początkiem czerwca br. Bogdan Gałuszka, specjalista z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży handlu detalicznego, objął stanowisko Dyrektora Działu Marek Własnych w Intermarché. Będzie odpowiedzialny za realizację strategii sieci w zakresie private labels. Intermarché nieustannie rozszerza asortyment produktów marek własnych. Obecnie w swoim portfolio posiada blisko 1500 produktów, występujących prawie we wszystkich kategoriach – od artykułów spożywczych, przez kosmetyki, środki czystości czy detergenty, aż po urządzenia i akcesoria gospodarstwa domowego. Sieć ma ambicję osiągnięcia 20% udziału private labels w sprzedaży w perspektywie najbliższych kilku lat.

Będzie to możliwe dzięki takim decyzjom jak niedawne wprowadzenie parasolowej marki własnej O la la! czy wzmocnienie zespołu Intermarché o nowego Dyrektora Działu Marek Własnych, Bogdana Gałuszkę, posiadającego wieloletnie doświadczenie w rozwijaniu marek własnych największych sieci handlu detalicznego w Polsce.

Bogdan Gałuszka działa w branży od ponad 25 lat. W Jeronimo Martins Polska, jako Kierownik ds. Jakości, Kontroli i Sprzedaży odpowiadał za rozwój produktów marek własnych w sklepach sieci Biedronka. W Lidlu pełnił funkcję Dyrektora Zakupów i Członka Zarządu oraz budował struktury firmy w Polsce i innych krajach Europy Wschodniej. Co więcej, był odpowiedzialny za zbudowanie od podstaw oraz zarządzanie Działem Handlowym, a także stworzenie i realizację zasad zarządzania kategoriami asortymentowymi. W sieci POLOmarket zajmował analogiczne stanowiska i odpowiadał m. in. za wdrożenie zasad zarządzania kategoriami produktów (ang. category management) czy strategię dla produktów marek własnych.

W Intermarché będzie odpowiedzialny na efektywną realizację strategii sieci w obszarze marek własnych, wdrożenie nowej architektury marek parasolowych i intensywne rozwijanie tej grupy produktów, by jeszcze lepiej odpowiadać na aktualne potrzeby i oczekiwania klientów w całej Polsce.

– Objęcie stanowiska Dyrektora Działu Marek Własnych w Intermarché to dla mnie duże, ekscytujące wyzwanie. Jestem przekonany, że dotychczasowe, 25-letnie doświadczenie zawodowe pozwoli mi sprawdzić się w nowej roli i konsekwentnie, wspólnie z moim zespołem, realizować przyjętą strategię w zakresie marek własnych – powiedział Bogdan Gałuszka, Dyrektor Działu Marek Własnych w Intermarché.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2022 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 9,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. w rankingu najlepszych polskich pracodawców tygodnika „Wprost” (28. miejsce w 2023 r.), na Liście 2000 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (47. pozycja wg danych za 2021 r.), w rankingu „1000 największych firm w Polsce” „Gazety Finansowej” (47. miejsce w 2020 r.), w zestawieniu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.), w ramach nagród TOP Franczyzobiorca 2022 czy w rankingu „30 najpopularniejszych franczyz” magazynu „Franczyza & Biznes” (16. miejsce w 2021 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii i Portugalii.

Warte przeczytania