Hochwald przejmuje markę Tuffi
Federalny Urząd ds. Karteli zatwierdził przejęcie marki Tuffi przez firmę mleczarską Hochwald Foods. Firma przejmie markę od Grupy Theo Müller. Ponadto w ramach przejęcia, Hochwald uzyska licencję na produkcję i dystrybucję puddingu ryżowego pod marką Landliebe, poszerzając tym samym swoje portfolio deserowe. Obszar sprzedaży nabiału Hochwald i produktów Tuffi obejmuje Nadrenię Północną-Westfalię, a także Nadrenię-Palatynat i Kraj Saary. Również mleko pochodzące od 700 dostawców, a przetwarzane w zakładach Hochwald, pochodzi z tego obszaru.
– Dla nas jako spółdzielni przejęcie regionalnej marki Tuffi jest nas dobrą okazją do optymalizacji koncepcji sprzedaży. Nasz obszar sprzedaży nabiału obejmuje kraje związkowe Saara, Nadrenia-Palatynat, Nadrenia Północna-Westfalia i Hesja. Z wyjątkiem Hesji, nasze marki regionalne obejmują ten sam obszar. Dzięki temu mamy pewność, że nasi dostawcy mleka są blisko naszych konsumentów – mówi Detlef Latka, Prezes Hochwald.
Marka Tuffi ma długą tradycję w Nadrenii Północnej-Westfalii: zainspirowana skocznią Wupper, powstała pod koniec lat 50. stanowi wspaniały dodatek do strategii marki Hochwald. Thilo Pomykala, CSO w Hochwald skomentował to tak: – Będziemy energicznie rozwijać markę Tuffi w Nadrenii Północnej-Westfalii i ponownie uczynimy z niej domową markę mleczarską.