1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Dostawcy żywności weryfikują wielkość asortymentu

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© intermarche

– W czasach tak wysokiej inflacji cena staje się ważniejszym niż kiedykolwiek do tej pory kryterium wyboru dla klientów Intermarché – powiedziała Justyna Tederko, Dyrektor Departamentu Produktów Świeżych w Intermarché. – Coraz częściej klienci wybierają produkty tańsze, rezygnują z zakupu produktów brandowych, zastępując je marką własną, lub w ogóle rezygnują z zakupu pewnych artykułów.

Zapytaliśmy, czy to jest dobry czas dla nowości nabiałowych: – Dobry czas na wprowadzanie nowości jest generalnie zawsze. Mając jednak na uwadze fakt, iż obserwujemy tak znaczący wzrost kosztów produkcji, inflacji, trudno upatrywać aktualnie dobrego momentu na rozwój gamy. Oczywiście klienci zawsze szukają nowych produktów, smaków, rodzajów. Natomiast dostawcy analizują obecnie rentowność poszczególnych produktów, szukając oszczędności i minimalizując koszty. Co niestety finalnie powoduje ich znikanie z półek sklepowych – wskazała Justyna Tederko.

Warte przeczytania