1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Euroser Dairy Group: Kategoria serów kozich dynamicznie rozwija się

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© euroser dairy group

– Sery kozie to dynamicznie rozwijająca się kategoria produktowa w Polsce. Konsumenci poszukują produktów o wyjątkowych smakach, charakteryzujących się wysoką jakością i dobrym składem – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Beata Wiącek, Brand Manager w Euroser Dairy Group. – Zwiększona konsumpcja nabiału w okresie pandemii oraz prozdrowotne trendy sprzyjają rosnącemu zainteresowaniu marką Goat Farm. Zdrowe odżywianie dla coraz większej liczby Polaków stało się stylem życia.

– Konsumenci coraz częściej sięgają po produkty naturalne takie jak sery naturalne w plastrach czy roladki naturalne Goat Farm. Rozwija się kategoria bio oraz rośnie zainteresowanie produktami o unikalnym smaku tj. ser kozi wędzony czy ser kozio-owczy od Goat Farm. Konsumenci preferują wygodną formę podania produktu – opakowania, które pozwoli skorzystać z tego produktu wielokrotnie – wyjaśnia Beata Wiącek.

– Kupcy ostrożnie podchodzą do wprowadzania nowości na rynek, pamiętajmy że jest to segment premium. Patrząc na ubiegły rok i naszą nowość ser kozio-owczy od Goat Farm, sieci które zdecydowały się na wprowadzenie nowości, utrzymują ten produkt na półkach, sukcesywnie zwiększając wolumen sprzedaży – podkreśla Brand Manager w Euroser Dairy Group.

Warte przeczytania