1. Aktualności
  2. Polska

Sertop: Plastry świetnie wpisują się w ideę przekąsek i „życia w biegu”

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© sertop

– Tegoroczna struktura sprzedaży serków topionych w Sertop uległa niewielkim zmianom – mówi na lamach Forum Mleczarskie Handel Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. – W okresie pandemii w naszym portfolio pojawiły się sery topione w plastrach 130 g, które poszerzyły nasz dotychczasowy asortyment 100 g kostek tzw. telewizorków oraz 140 g krążków z trójkątnymi porcjami serków topionych do zjedzenia „na raz”.

– Nasze obserwacje pokazują, że serki w formie plastrów doskonale sprawdziły się zarówno w grupie docelowej rodzin, jak i osób żyjących „w biegu”, które w racjonalny sposób, bez marnowania żywności mogą wykorzystać ten produkt w domowej kuchni lub potraktować go jako przekąskę w szkole lub w pracy, zwłaszcza, że występuje on w trzech, najpopularniejszych wśród konsumentów smakach: Goudy, Cheddara i kultowego Złotego Ementalera – dodaje Aneta Będkowska.

Ostatnie wiadomości o firmie