1. Aktualności
  2. Polska

Mlekpol (SM): Konsumenci znów poszukują nowych i innowacyjnych produktów mleczarskich

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© mlekpol (sm)

– W trakcie epidemii COVID-19 konsumenci decydowali się głównie na zakup produktów sprawdzonych oraz niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu – skomentowała sytuację w segmencie deserów mlecznych Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu mleczarni Mlekpol (SM). – Dlatego w pierwszych kwartałach poprzedniego roku segment tzw. produktów przyjemnościowych odnotował spadek zainteresowania wśród konsumentów. Sytuacja jednak wraca do normy. Na rynku wyraźnie widać, że konsumenci poszukują nowych i innowacyjnych produktów, które zostały wytworzone na bazie prostych i zdrowych składników, bez zbędnych dodatków. Chętnie korzystają z propozycji, które realizują ich potrzeby dbania o zdrowie i dobre samopoczucie. Dlatego detaliści powinni poszukiwać ofert spełniających te oczekiwania.

– Równie istotna jest atrakcyjna szata graficzna opakowania, która sprawi, że produkt będzie lepiej widoczny na półce oraz przyciągnie uwagę kupujących. Ważny jest również właściwy dobór dodatków smakowych, który ułatwi podbicie serc współczesnych konsumentów, którzy chcą eksperymentować i są coraz bardziej świadomi. Jeśli produkt spełnia ich oczekiwania, nie oszczędzają na zakupach, chętnie sprawiają sobie i najbliższym te drobne przyjemności. Dlatego tej wiosny zdecydowaliśmy się na wprowadzenie na rynek produktu, w którym tradycja idzie w parze z nowoczesnością – deser z maślanką – wskazuje Dyrektor Handlu mleczarni Mlekpol (SM).

– Nowość aż w 60% składa się z maślanki powstającej z najlepszego polskiego mleka, co nadaje jej prawdziwie naturalny smak oraz bardzo charakterystyczną, aksamitną i gęstą konsystencję. Deser został zamknięty w okrągłych kolorowych kubeczkach o pojemnościach 170 g, które przyciągają uwagę kusząco brzmiącymi i oryginalnymi smakami: nata de coco, tarta cytrynowa oraz muffinka jagodowa. Ta nowość od SM Mlekpol jest doskonałym rozwiązaniem dla tych, którzy w przekąsce szukają czegoś więcej niż tylko zaspokojenia głodu. Ta propozycja została stworzona z myślą o zdrowym deserze, ponieważ jest pyszny i zawiera żywe kultury bakterii fermentacji mlekowej – dodała Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu firmy Mlekpol (SM).

© mlekpol (sm)

Ostatnie wiadomości o firmie