1. Aktualności
  2. Świat

Grupa Lactalis i Nestlé powierzają swojemu joint-venture zarządzanie produktami świeżymi

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© lactalisitalia

LNPF (Lactalis Nestlé Prodotti Freschi Italia) to joint venture powstałe z inicjatywy firmy Nestlé i francuskiego giganta mleczarskiego Grupy Lactalis. Spółka stworzona w 2006 r. jeszcze w 2019 r. miała obrót zaledwie 94,4 mln euro. Działała w segmencie świeżych jogurtów i deserów. LNPF Italia sprzedawała dotąd produkty pod markami Frùttolo, Mio, Nesquik, Galak, Perugina, Nescafé, LC1, Sveltesse, siggi's, Kit Kat i Lion. Teraz do spółki przeniesiono nowe kompetencje, co czyni je ważnym graczem we Włoszech.

Jak podaje włoska prasa spółka ta obejmie odtąd zarządzanie świeżymi jogurtami i deserami pod markami Zymil, Parmalat, Kyr i Malù. To odpowiedź na post-covidową rzeczywistość. Ten ruch oznacza także, że nowy-stary gracz stanie się drugim na rynku pod względem penetracji i czwartym pod względem wartości sprzedaży.

Ostatnie wiadomości o firmie