Sertop: Kostki wciąż najpopularniejsze
– Rynek serków topionych ewoluuje, jednak z naszych obserwacji wynika, że nawyki naszych konsumentów prawie się nie zmieniają – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. – Co to oznacza? Pomimo sukcesów serowych plastrów i krążków z trójkątnymi porcjami serków do zjedzenia „na raz” w dalszym ciągu największą popularnością cieszą się nasze standardowe kostki o gramaturze 100 g, obecne na rynku od kilkudziesięciu lat.
– Podobnie wygląda sytuacja z konkretnymi smakami serków. Kultowy Złoty Ementaler, Gouda, Tylżycki i Edam to produkty najchętniej wkładane do koszyka zakupowego. Sądzimy, że wpływ na to może mieć przywiązanie do danego produktu oraz ich neutralny smak, pozwalający na wszechstronne wykorzystanie serków w kuchni, zarówno na śniadaniowych kanapkach i sałatkach jak i w zupach, pieczonych mięsach czy warzywach – wyjaśnia Aneta Będkowska.