Hochland Polska: 100% naturalnych składników to recepta na sukces
– Marka Hochland jest niekwestionowanym liderem w kategorii kremowych serów topionych i prekursorem innowacyjnych propozycji rynkowych, które wychodzą naprzeciw zmieniającym się trendom konsumenckim – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – W ubiegłym roku na rynku pojawiły się zupełnie nowe sery kremowe w kubkach. Hochland Naturalnie, że pyszny! To pierwszy w kategorii serów topionych produkt, który zawiera 100% naturalnych składników. Opakowanie sera kremowego Hochland Naturalnie, że pyszny! jest unikalne w całej kategorii. Wyróżnia się okrągłym kształtem, naturalną teksturą oraz nowoczesną grafiką. Badanie rynkowe dotyczące nowego opakowania serów nie pozostawia złudzeń – aż 96% konsumentów oceniło nowy design jako bardzo dobry.
– Hochland Naturalnie, że pyszny! w kubkach dostępny jest w pięciu pysznych wariantach: ze śmietanką, maasdamer, emmentaler, gouda oraz gouda z pomidorami i szczypiorkiem. Dzięki kremowej konsystencji idealnie rozprowadza się na pieczywie oraz jako dip. Jego wyrazisty smak nada charakteru każdej przekąsce. Doskonale sprawdzi się nie tylko na tradycyjnych kanapkach, ale też jako składnik wielu dań – sosów, zup, zapiekanek, a nawet deserów. W konkursie Lider Forum Kampania 2020 pierwsze miejsce zdobyła kampania Hochland Naturalnie, że pyszny! Wyróżniona kampania promocyjna wystartowała z początkiem września ubiegłego roku i towarzyszyła wprowadzeniu na rynek linii kremowych serów w kubkach Hochland Naturalnie, że pyszny! Na potrzeby kampanii powstała reklama „Pyszna rodzinna przygoda", który podkreśla ważną dla Hochland rodzinną atmosferę, ciepłe, pozytywne emocje z elementami zaskoczenia i humoru – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.