1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Kreujemy trendy

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© jeronimo martins

– Nabiał od lat zajmuje kluczowe miejsce w ofercie sieci Biedronka i jest jedną z podstawowych kategorii wybieranych przez naszych klientów – powiedział Forum Mleczarskiemu Maciej Bystrzycki, kupiec w sieci Biedronka. – Produkty z tej grupy znajdują się w niemal 50% koszyków zakupowych, co świadczy o ich istotnej roli w codziennych wyborach konsumentów. Tworząc i rozwijając ofertę nabiałową, koncentrujemy się na potrzebach naszych klientów oraz na dynamicznie zmieniających się trendach rynkowych. Wnikliwie obserwujemy preferencje kupujących, aby w odpowiedzi na nie wprowadzać nowe produkty i rozszerzać asortyment. 

– Jako jedni z pierwszych na rynku detalicznym wprowadziliśmy do sprzedaży produkty proteinowe w ramach naszej marki własnej. Pierwsze artykuły z tej kategorii pojawiły się w naszych sklepach już w 2023 r., a obecnie oferujemy bardzo szeroką gamę produktów dla osób dbających o dietę bogatą w białko.

– Biedronka, z 30-letnim doświadczeniem w handlu detalicznym w Polsce, nie tylko podąża za trendami, ale także je kreuje. Przykładem takiego podejścia jest opracowany przez nas „pełnowartościowy posiłek w butelce”, dostępny w ramach marki własnej Aktiplus. To innowacyjne rozwiązanie, które wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów poszukujących szybkich i pełnowartościowych posiłków. Co istotne, przy tworzeniu nowych produktów nie koncentrujemy się wyłącznie na określonej grupie odbiorców.

– Naszym celem jest demokratyzacja dostępu do bardziej specjalistycznych produktów, które odpowiadają na różne potrzeby dietetyczne. Kierujemy się zasadą mówiącą, że nasze produkty mają być nie tylko funkcjonalne, ale i smaczne oraz dostępne dla każdego, a przy tym mają zachowywać najwyższą jakość. Przykładem takiego podejścia jest nasz jogurt Low-carb Fruvita, dostępny w różnych wariantach, który łączy wysoką jakość z atrakcyjnym smakiem, a jednocześnie jest jedynym produktem w Polsce o tak niskiej zawartości węglowodanów. Ponadto – wychodząc naprzeciw potrzebom różnych grup konsumentów – jako jedyni w Polsce oferujemy jogurt Skyr bez laktozy pod marką własną Fruvita.

© jeronimo martins

Warte przeczytania