Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Masło klarowane – niezbędny produkt w każdym sklepie

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2018-10-29 10:36:50

© sertop

– Polacy chcą się zdrowo odżywiać i coraz większą uwagę zwracają na to, co wkładają do koszyka zakupowego – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop. – To właśnie dlatego warto mieć w swoim sklepie masło klarowane czyli inaczej masło ghee, będące nieodłącznym elementem zdrowej diety.
Właściwości masła klarowanego były znane już 2-3 tys. lat temu. W tamtych czasach głównym powodem jego wytwarzania był długi okres przechowywania, bowiem podczas klarowania dochodzi do zniszczenia bakterii i odparowania wody, w wyniku czego zostaje sam tłuszcz, który nie ulega jełczeniu. Kolejnym elementem decydującym o jego popularności były także względy zdrowotne, ponieważ masło ghee traktowano nawet przed laty jako środek leczniczy, gotując w nim zioła stosowane przy różnych schorzeniach.

– Teraz, masło klarowane używa się w kuchni ze względu na jego wysoką temperaturę dymienia, umożliwiającą bezpieczne smażenie produktów w wysokiej temperaturze, a także dla podkreślenia smaku potraw, które w przypadku masła ghee są także bezpieczne dla osób z nietolerancją laktozy. Pomimo upływu czasu masło klarowane nie straciło swoich zdrowotnych właściwości, dlatego warto promować go w swoim sklepie, jako produkt, który nie tylko nie zwiększa ryzyka chorób układu sercowo-naczyniowego (przy smażeniu do 60 minut), ale także wycisza stany zapalne przewodu pokarmowego, pomaga w usuwaniu toksyn, przyspiesza metabolizm i pozytywnie wpływa na kości, dzięki zawartości wit. K i wit. D – dodaje Aneta Będkowska.
– Współczesny konsument to wymagający konsument, który tworzy nowe mody żywieniowe, a my: producenci i handlowcy musimy zrobić wszystko, aby spełnić jego oczekiwania – podkreśla Marketing Manager w Sertop.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2018
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25