Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Chiny: Mistrz olimpijski będzie promował mleko Łaciate

Źródło: Mlekpol (SM)/V5   Dodano: 2017-12-18 10:15:37

© mlekpol (sm)

Znany gimnastyk Pane Chen Yibing będzie promować z Grajewa. W Pekinie podpisano umowę z chińskim sportowcem. W uroczystości uczestniczyli przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol z Grajewa: Małgorzata Cebelińska, kierownik Handlu Zagranicznego Mlekpolu i Lech Karendys, dyrektor Wydziału Handlu spółdzielni.
– W związku z projektem szeroko zakrojonej dystrybucji mleka Łaciate Mlekpol (SM) w kanale e-commerce w Chinach wspólnie z jednym z naszych chińskich partnerów handlowych, firmą Guangzhou JAVO podjęliśmy decyzję o współpracy z gwiazdą sportu, która stanie się twarzą projektu i będzie podporą w działalności marketingowej na tamtejszym rynku, przede wszystkim w mediach społecznościowych. Mleko Łaciate z chińskimi napisami pojawiło się na platformie JD.com we wrześniu 2017. Chen Yibing będzie rzecznikiem mleka Łaciate przez rok, do końca października 2018. Nie wykluczamy przedłużenia tej współpracy – mówi Małgorzata Cebelińska.

W ceremonii 13 grudnia uczestniczyli przedstawiciele dystrybutora marki Łaciate na chińskich platformach e-commerce, firmy Guangzhou JAVO oraz reprezentanci JD.com, największej chińskiej platformy e-commerce z produktami spożywczymi. Spotkanie zaszczycili także swą obecnością polscy dyplomaci: Artur Gradziuk, Kierownik Wydział Ekonomicznego Ambasady RP w Pekinie, Artur Siejka, Kierownik Wydziały Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Pekinie i Magdalena Gorzycka, I Sekretarz w Referacie ds. Rolnych Ambasady RP w Pekinie.
W chińskiej dystrybucji znajduje się 5 asortymentów mleka Łaciate przystosowanego dla chińskiego odbiorcy – opakowania oznaczone są także po chińsku. Są to: mleko Łaciate 3,2% 1 l, mleko Łaciate 2% 1 l, mleko Łaciate 0% 1 l, mleko Łaciate 3,2% 500 ml oraz mleko Łaciate 3,5% 200 ml. Mlekpol (SM) sprzedaje swoje wyroby również za pośrednictwem platform VIP i Kaola.
Wartość eksportu wyrobów Mlekpolu do Chin w 2017 r. wzrosła dwukrotnie w porównaniu do roku poprzedniego.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25