Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Grupa Lacpol: Nowoczesny produkt, opakowanie i design to podstawa w dotarciu do młodych odbiorców

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2016-03-06 15:02:21

© mlecz

– Grupa Lacpol od lat stawia na nowoczesne sposoby przetwarzania mleka, szczególnie w technologii ESL (Extended Shelf Life) – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Tomasz Barski, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu w Mlecz (ZPM) w Wolsztynie (Grupa Lacpol). – Produkujemy mleko z zawartością tłuszczu 2% i 3,2%, w ergonomicznych kartonikach o pojemności 1 litra z dużym, wygodnym zamknięciem. Nasze mleko spod marki Hula Krasula zachowuje gwarantowaną świeżość przez 21 dni od dnia produkcji, przy jednoczesnym utrzymaniu walorów odżywczych mleka świeżego (pasteryzowanego).

– Pasteryzacja to jedna z najstarszych technik utrwalania mleka, które ogrzewane jest do temperatury 72-100°C, dzięki czemu prowadzi do likwidacji drobnoustrojów chorobotwórczych. Wynikiem pasteryzacji jest otrzymanie mleka świeżego z przedłużonym terminem przydatności do spożycia – wyjaśnia nasz rozmówca.
– Aby zapewnić najwyższą jakość produktu stosujemy ekologiczne opakowania kartonowe, które najlepiej chronią mleko przed negatywnym działaniem światła i pozwalają zachować jego smak oraz walory odżywcze. Opakowania te, dostarczane są do naszego zakładu przez firmę Tetra Pak, która posiada certyfikat FSC (Forest Stewardship Council). Papier zastosowany do ich produkcji pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych i kontrolowanych upraw leśnych. Stosujemy również bio-zakrętkę, która wytwarzana jest z polietylenu o wysokiej gęstości (HDPE), pochodzącego z trzciny cukrowej zamiast z ropy naftowej – podkreśla Tomasz Barski.
– Nasze mleko adresujemy przede wszystkim do tej grupy konsumentów, która nie akceptuje mleka UHT. Wszystkie te cechy, w połączeniu z nowoczesnym designem opakowania powodują, że nasze mleko jest atrakcyjne wśród młodych klientów – wskazuje Wiceprezes Zarządu ds. Handlu w Mlecz (ZPM) w Wolsztynie (Grupa Lacpol).

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25