Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Zmiany w Hochland Polska

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2015-11-26 10:20:10

© hochland polska

Stanowisko Dyrektora Generalnego Hochland Polska z dniem 1 stycznia 2016 roku obejmie Peter Knauer. Ma on ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w branży FMCG. Peter Knauer pracował na stanowiskach kierowniczych w Niemczech, Polsce i Rosji dla firm takich, jak Cadbury, Wrigley i Mars, posługuje się między innymi biegle językiem polskim.
Jednocześnie od dnia 1 stycznia 2016 roku, Jacek Kostka będzie pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Generalnego Hochland Polska, wykonując dotychczasowe obowiązki Dyrektora Finansowego, które piastował od czasu dołączenia do Hochland Polska w 2012 roku.

Jacek Migrała, od listopada 2011 roku Dyrektor Generalny Hochland Polska, odchodzi z Hochland Polska na własną prośbę z końcem listopada 2015 roku. Hochland traci doskonałego managera, który prowadził Hochland Polska w trudnych czasach szybko zmieniającego się krajobrazu rynku spożywczego w Polsce.
Hochland Polska należy do Grupy Hochland, której centrala - spółka Hochland SE, mieści się w Heimenkirch w Niemczech, zatrudnia około 4200 pracowników w kilku państwach, osiąga łączny obrót na poziomie ponad 1 mld Euro rocznie. Firma Hochland jest obecna na polskim rynku od początku lat 90-tych, przyczyniła się istotnie do rozwoju rynku mleczarskiego w Polsce, wykreowała szereg nowych kategorii, rozwinęła aktywną komunikację z konsumentami wpływając na zmiany nawyków żywieniowych. Hochland Polska jest liderem rynku serów topionych oraz kremowych twarogowych . Marka Almette jest ikoną swojego segmentu, nie tylko na rynku polskim. Są kategorie, w których Hochland Polska wyraźnie dominuje, jak chociażby segment serów topionych w porcjach, gdzie ma ponad 70% udziałów rynkowych. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery - Hochland, Almette, Valbon.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25