Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Dorota, Karol i Goście - w nowej kampanii Lidl Polska

Źródło: Lidl   Dodano: 2015-09-03 14:45:11

© fmh

Lidl Polska rozpoczyna nową odsłonę kampanii marketingowej. Wraz z gospodarzami – Dorotą Wellman i Karolem Okrasą – Lidl zaprosi Polaków do swojej knajpki o znanej już nazwie „kuchnialidla.pl”, w której będzie inspirować do gotowania i poszukiwania nowych smaków w kuchni. W ramach kampanii powstanie innowacyjny format w konwencji talk show „Dorota, Karol i Goście”, gdzie znana dziennikarka i profesjonalny kucharz wraz z zaproszonymi gośćmi będą w kuchni gotować, a także o kuchni rozmawiać.

Wraz z zakończeniem formatu, „Pascal kontra Okrasa”, marka Lidl wykonuje kolejny krok w kierunku edukacji i zaangażowania Polaków do wspólnego, domowego gotowania. Polacy bardzo cenią domowe jedzenie – aż 95,2% respondentów przeprowadzonego na zlecenie firmy Lidl Polska badania deklaruje, że przyrządza osobiście potrawy w domu. Z badań wynika, że dla niemal co piątego respondenta gotowanie jest nowym doświadczaniem. Polacy najwięcej inspiracji kulinarnych czerpią od rodziny i znajomych (42,1%), ale już na drugim miejscu z internetu, forów oraz blogów (35,7%). Aż 90% Polaków chętnie wprowadza nowe przepisy i ulepszenia w swoich potrawach, a jednym z częstszych powodów, dla którego nie eksperymentują, jest po prostu brak pomysłu na to (24,9%) – według: Badanie Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych ibris, przeprowadzone na reprezentatywnej grupie Polaków n=1100 metodą telefonicznych standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CATI), sierpień 2015– Nowa odsłona kuchni Lidla doskonale odpowiada na te potrzeby. Poprzez innowacyjny format w konwencji talk - show zamierzamy nadal inspirować do poszukiwania nowych rozwiązań i kreatywnych pomysłów w kuchni. Chcemy też pokazać, że gotowanie to nie tylko pasja do samego gotowania – to także fantastyczny sposób na spędzenie czasu z innymi, na rozmowę z bliskimi czy po prostu świetną zabawę w otoczeniu rodziny i przyjaciół. – Knajpka kuchnialidla.pl będzie miejscem spotkań, w którym będzie się rozmawiało o gotowaniu, ale przede wszystkim będzie się gotowało. Będzie to miejsce, w którym będzie się inspirowało innych, ale także czerpało inspiracje. W tej odsłonie kampanii rozmowa, inspiracja oraz bliskość tematów podejmowanych przy wspólnym stole – ważnych dla każdego z nas – są kluczowymi elementami naszych działań. Dlatego właśnie Dorota i Karol będą nie tylko wspólnie gotować, ale i zapraszać do tego wielu różnych gości – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.Dla Doroty Wellman udział w kampanii to, jak sama podkreśla, niezwykłe doświadczenie. – Kobieta ma wiele twarzy, a zwłaszcza taka jak ja. Nie lubię stać w miejscu i stale szukam nowych możliwości rozwoju. Gotowanie zawsze mnie pociągało, a teraz mam niezwykłą szansę odnaleźć się w zupełnie innej roli, a wręcz zarażać swoją pasją Polaków – mówi Dorota Wellman. Z kolei Karol Okrasa mówi – Razem z Dorotą nie tylko gotujemy i proponujemy nasze potrawy, ale też inspirujemy się od naszych gości. Dla mnie, jako kucharza, to niezwykle cenne doświadczenie, bowiem gusta są różne, a w gotowaniu chodzi o to, aby odnajdywać smaki, które zaspokoją różne potrzeby. Tego uczą nas nasi goście i tego też my będziemy uczyć. Podobnego zdania o roli edukacyjnej kucharzy i nowego programu Lidla mówi jeden z przyszłych gości Knajpki kuchnialidla.pl znany grecki kucharz mieszkający w Polsce – Theofilos Vafidis. – W Polsce przykładowo do wielu potraw używa się wyłącznie masła, a ja chciałbym zaproponować coś innego co równie dobrze spełnia podobna role, ale jest zdrowsze (jogurt grecki). Równie entuzjastycznie o projekcie mówi o projekcje polsko – francuska uczestniczka programu Elizabeth Duda. Podkreślała ona rolę kulinariów francuskich w dziedzictwie kulturowym oraz obalała mit o wysoce skomplikowanych zasadach kuchni francuskiej. Elizabeth, jako wielka miłośniczka serów marzy o specjalne dedykowanym odcinku o serach, ich tajemnicach smaku oraz zastosowaniach. Kolejny gość talk show tancerz Stefano Terrazzino z rozrzewnieniem wspomina swoje pierwsze kroki na ziemi polskiej i swoją przygodę z naszą kuchnią. Jako dziecko włoskich restauratorów nie mógł wyjść z podziwu jak bardzo można skomplikować proste włoskie potrawy. Jego misją jest pokazanie Polakom, czym jest prostota i kwintesencja kuchni włoskiej. W ramach nowego formatu, Lidl zaoferuje swoim klientom, a także wszystkim miłośnikom gotowania przepisy Karola Okrasy – stworzone dla tych osób, dla których eksperymentowanie i odrobina finezji jest punktem stałym w kuchni, a także przepisy gości i samej Doroty Wellman, które będzie można wykonać dosłownie z kilku składników, w krótkim czasie i w prosty sposób. Głównym miejscem spotkań z konsumentami będzie niestandardowy format w konwencji talk-show „Dorota, Karol i Goście”. Będzie on emitowany w TVP1 w każdą sobotę o 17:15 oraz w każdą niedzielę ok. godziny 19:50. Każdy program będzie miał swoją zapowiedź w poprzedzającym tygodniu, zaś Dorota i Karol do kolejnego odcinka zaproszą innych gości. – Jak to bywa w knajpce, przy jedzeniu nie zabraknie także rozmów, dzięki którym dowiemy się więcej na temat gości programu i tego, co im w podniebieniu gra – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. Kontynuacją każdego odcinka będą także specjalne filmy instruktażowe – będą one krok po kroku pokazywały, w jaki sposób widzowie mogą przyrządzić prezentowane w telewizji potrawy w domu. Wszystko znajdzie się na stronie www.kuchnialidla.pl, która już teraz stanowi kompendium wiedzy i pomysłów nt. niestandardowych sposobów na urozmaicenie codziennych, domowych potraw, jakie serwujemy bliskim.


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2019-04-03) Niemcy: Lidl będzie oferował mleko Milbona tylko od krów wypasanych na łąkach
(2019-02-01) Francja: Lidl podniósł ceny mleka w kontrakcie z Sodiaal
(2015-12-14) Hiszpania: Aldi i Lidl zyskują nowych klientów

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25