Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Piotr Nagalski, Dyrektor Marketingu Hochland Polska w finale V edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2014

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2015-06-30 09:18:11

© hochland polska

Piotr Nagalski, Dyrektor Marketingu Hochland Polska znalazł się w finale jubileuszowej edycji prestiżowego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2014 roku, wśród 26 osób figurujących na shortliście, co stanowi duże wyróżnienie. Konkurs dał szansę zespołom marketingowym i poszczególnym szefom marketingu zaprezentowania najlepszych dokonań, strategii, kampanii realizowanych w 2014 roku.

Piotr Nagalski jest praktykiem biznesu z ponad 15-letnim doświadczeniem w Polsce, Europie Centralnej i Wielkiej Brytanii, autorem wielu niestandardowych i nowatorskich kampanii o zasięgu krajowym i europejskim. Przez lata swojej kariery zawodowej tworzył, zarządzał i rozwijał takie marki, jak Algida, Huggies, Velvet, Kleenex, Andrex, a od 2012 roku Hochland, Almette, Valbon, Piato.

W jubileuszowej 5 edycji konkursu, Kapituła Konkursu złożona z przedstawicieli ekspertów branżowych, Laureatów Konkursu oraz Partnerów wybierała zwycięzców w dwóch etapach. Główną ideą Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2014 było wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych. Rola marketingu z roku na rok rośnie. Firmy i instytucje, których prezes i zarząd wspierają zespoły marketingowe i ich liderów osiągają lepsze wyniki od konkurencji. W tym roku, organizatorzy konkursu przygotowali szereg zmian w regulaminie. Wprowadzono 3 nagrody Grand Prix Indywidualne i 3 Nagrody Grand Prix Zespołowe powiązane z wielkością budżetu marketingowego. Nowością jest wprowadzenie nagrody dla Instytucji Kultury, Nauki i Sportu oraz Instytucji Rządowych i Samorządowych. Obok nagród Grand Prix konkurs dawał możliwość uzyskania czterech tytułów Osobowość Marketingu Roku 2014 w kategoriach: Młody wilk – Odkrycie roku, Thinking outside the box, Wyjątkowa efektywność na rynkach międzynarodowych oraz Launch / rebranding roku. O statuetki Dyrektora Marketingu Roku i Osobowość Marketingu Roku mogły ubiegać się zespoły i osoby kierujące działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi w przedsiębiorstwach, instytucjach oraz organizacjach pozarządowych.
***
Hochland Polska Spółka z o.o., jeden z liderów rynku serów, należy do Grupy Hochland, której centrala - spółka Hochland SE, mieści się w Heimenkirch w Niemczech. Grupa Hochland zatrudnia około 4200 pracowników w 8 państwach, osiąga łączny obrót na poziomie 1 mld Euro rocznie. Kilkudziesięcioletnie doświadczenie w produkcji serów, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość produktów. Firma Hochland Polska (utworzona w 1993) posiada zakłady produkcyjne, w których zatrudnia niemal 900 pracowników. Hochland specjalizuje się w Polsce w produkcji serów topionych (w krążkach, plasterkach, bloczkach, kubeczkach), serów kremowych – twarogowych, serów żółtych i pleśniowych. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery - m.in. Hochland, Almette, Valbon czy Piato.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25