Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

W lutym startuje silna kampania Almette Fruit!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2015-01-13 13:53:29

Celem kampanii Almette Fruit, która startuje w lutym, jest inspiracja do nowych okazji konsumpcji (nie tylko kanapka i śniadanie), a także poinformowanie o nowym smaku w ofercie Almette Fruit - z Morelą i Wanilią. Zaplanowano wykorzystanie kilku mediów równocześnie.
W kampanii telewizyjnej emitowane będą spoty reklamowe Almette Fruit. Kampania obejmie TVN, Polsat, TVP1, TVP2 i kanały dziecięce. Jednocześnie zaplanowano outdoor: prestiżowe billboardy 6X3 oraz citylighty (wiaty przystankowe) w 10 największych miastach Polski, kampanię digitalową, której zasięg będzie budowany kampanią bannerową na portalach o największym dotarciu do grupy docelowej, a także prasę i najbardziej poczytne, life-stylowe magazyny kobiece. Kampania obejmie także aktywności PR w prasie i Internecie.

Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.
Owocowa linia Almette Fruit jest dostępna w ofercie Hochland Polska od lutego 2014 roku. Jest odpowiedzią na oczekiwania konsumentów oferując: puszysty serek ze znanymi i lubianymi owocami w wyrafinowanych połączeniach i „czystą” formułę - bez zagęstników, barwników i konserwantów. Linia Almette Fruit udowodniła, że Almette może istnieć również poza kanapką! Przeprowadzone badania pokazują, że już ponad 65% konsumentów używa owocowych smaków Almette jako przekąski, czy deseru, dodając go do naleśników, croissantów, gofrów i wszelkich słodkich, kulinarnych eksperymentów.
Linia Almette Fruit to teraz już cztery różnorodne warianty: Almette z Morelą i Wanilią, Almette z Gruszką z Jabłkiem Almette z Wiśnią i Żurawiną oraz Almette z Jagodą i Maliną.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25