Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Almette nie przestaje inspirować!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2014-10-20 21:57:50

Do linii owocowych smaków Almette Fruit właśnie dołączyła nowa Almette - z Morelą i Wanilią. Nowy puszysty serek Almette Fruit z Morelą z Wanilią to oryginalne połączenie świeżego twarogu z soczystą morelą i aromatyczną wanilią, które inspiruje do wielu eksperymentów kulinarnych i gwarantuje niezapomniane smakowe doznania.
Owocowa linia Almette Fruit jest dostępna w ofercie Hochland Polska od lutego 2014 roku. Jest odpowiedzią na oczekiwania konsumentów oferując: puszysty serek ze znanymi i lubianymi owocami w wyrafinowanych połączeniach i „czystą” formułę - bez zagęstników, barwników i konserwantów. Linia Almette Fruit udowodniła, że Almette może istnieć również poza kanapką! Przeprowadzone badania pokazują, że już ponad 65% konsumentów używa owocowych smaków Almette jako przekąski, czy deseru, dodając go do naleśników, croissantow, gofrów i wszelkich słodkich, kulinarnych eksperymentów.

Linia Almette Fruit to teraz już cztery różnorodne warianty: Almette z Morelą i Wanilią, Almette z Gruszką z Jabłkiem Almette z Wiśnią i Żurawiną oraz Almette z Jagodą i Maliną.
Jednocześnie z wprowadzeniem na rynek nowej Almette z Morelą i Wanilią powraca silna kampania reklamowa linii Almette Fruit. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o owocowej linii w ofercie Almette oraz zainspirowanie do nowych form i okazji konsumpcji puszystego serka. Silna kampania potrwa do końca listopada i zawładnie głównymi kanałami telewizyjnymi, obejmie także kino oraz aktywności PR w prasie i Internecie. Aby wzmocnić widoczność nowej owocowej linii Almette Fruit, na półce sklepowej znajdą się specjalne materiały promocyjne i ekspozycyjne.
Cena sugerowana nowej Almette - z Morelą i Wanilią to 3,78 PLN za opakowanie 150 g.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25