Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Spomlek (SM): Wytwarzanie produktów markowych umożliwia budowanie relacji

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2014-10-02 17:07:04

© spomlek (sm)

– Serenada jest pierwszą w Polsce marką dedykowaną wyłącznie serom żółtym. Dzięki swoim niepowtarzalnym opakowaniom wyróżnia się w ladzie i na półce – mówi Forum Mleczarskiemu Edward Bajko, Prezes mleczarni Spomlek (SM). – To zachęciło konsumentów i sery od Serenady zagościły na stałe na talerzach w Polsce. Dodatkowym atutem marki jest szeroki wachlarz gatunków dostępny w ofercie. Każdy z nich produkowany jest z mleka krowiego według tradycyjnych receptur serowarskich stosowanych w mleczarni od lat. Marka Serenada wyróżnia się na rynku także podejściem do konsumenta. Znana jest z ciekawych promocji, konkursów i akcji reklamowych. Staramy się zaproponować naszym konsumentom, oprócz wysokiej jakości serów podpuszczkowych, element radości płynącej z jedzenia Serenady – dodaje Prezes Bajko.

– Dzięki mocnej pozycji marki wśród konsumentów ostatecznych, którzy zjadają Serenadę – zaufanie to przekłada się na długofalową współpracę z poszczególnymi klientami. Nasi kontrahenci mają pewność, że w Serenadzie znajduje się zawsze ser najwyższej jakości, a kupcy mogą liczyć na stałe dostawy i dopasowanie warunków do aktualnej sytuacji rynkowej.
Jest to właśnie jedna z przyczyn obrania przez Spomlek strategicznego rozwoju produktów markowych. Choć Spomlek produkuje także pod marki własne, to sprzedaż marek należących do Spółdzielni stanowi większą część handlu krajowego. Tylko takie podejście gwarantuje mleczarni trwałe budowanie relacji, stabilną pozycję oraz gwarancję odbioru mleka od dostawców i zagospodarowania 100% mocy produkcyjnych – podkreśla Edward Bajko, Prezes mleczarni Spomlek (SM).

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25