Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: Nowe okazje konsumpcji przyśpieszają rozwój tej kategorii

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2014-09-05 11:56:44

© hochland polska

– Sery solankowe to znana i dynamicznie rozwijająca się kategoria, której wartość, w ocenie analityków, wynosi aktualnie prawie 120 milionów złotych rocznie – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Zainteresowanie serami solankowymi rośnie w okresie wiosennym i letnim, kiedy na stołach zaczynają dominować sałatki. Żeby kategoria serów solankowych rozwinęła się w znaczący sposób potrzebne są nowe okazje konsumpcji. Najbliższym, nowym sposobem konsumpcji może być kanapka. Nasz pomysł na przyspieszenie rozwoju kategorii solankowych to innowacyjny produkt pozwalający na codzienne użytkowanie i stworzenie nowych okazji konsumpcyjnych poprzez wprowadzenie smarowalności do znanej i lubianej kategorii – wskazuje Jacek Wyrzykiewicz z Hochland Polska.

– Hochland w maju ubiegłego roku wprowadził na rynek z dużym sukcesem Hochland Piato do smarowania! Hochland Piato do smarowania produkowany jest na bazie serów solankowych, ma prawdziwie śródziemnomorski smak poprzez wyraziste i intensywne dodatki. Produkt wyróżnia wygodne, atrakcyjne graficznie opakowanie i przede wszystkim forma – do smarowania, pozwalająca na codzienne użytkowanie, również na kanapki, dipy i kremy! Hochland Piato do smarowania oferowany jest w trzech wariantach 150 g: Oryginalny, Z papryczką chili i bazylią, Z czosnkiem i bazylią – wskazuje nasz rozmówca.
–„Piato” – po grecku znaczy „danie”, a marka Piato – w ocenie konsumentów jest postrzegana jako bardziej śródziemnomorska. Konsumenci pokochali Hochland Piato do smarowania, pozytywnie oceniają smak wszystkich wariantów, konsumentom podoba się grafika i format opakowań, a nazwa Hochland Piato – w ich ocenie, to śródziemnomorski charakter, bardzo dobrze dopasowany do produktu – wyjaśnia Jacek Wyrzykiewicz.
– W skład rodziny serów śródziemnomorskich Hochland Piato wchodzą poza Hochland Piato do smarowania – także Hochland Piato Naturalny 200 g, Hochland Piato Z ziołami 150 g, Hochland Piato Z pomidorami i bazylią 150 g, Hochland Piato Z ziołami śródziemnomorskimi 150 g.
– Polacy chętnie kupują sery solankowe w opakowaniach o gramaturze 150-200 g, a handel jest bardzo pozytywnie nastawiony do tej grupy produktowej. Nowe okazje konsumpcji wpływają na dynamiczny rozwój tej kategorii.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25