Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: Camembert decyduje o wzroście kategorii serów pleśniowych białych

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2014-05-05 22:31:56

© hochland polska

– Sery pleśniowe generują sprzedaż roczną o wartości niemal 300 mln PLN, tyle wydają na nie konsumenci! Kategoria systematycznie rośnie rok do roku i przyczynia się do rozwoju całego rynku sera w Polsce, jest drugą najdynamiczniej rosnącą kategorią sera, notuje +5% rok do roku – mówi Forum Mleczarskiemu Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Camembert jest największym segmentem serów pleśniowych i w największym stopniu przyczynia się do ich wzrostu. Kategoria serów pleśniowych pakowanych rozwija się z największą dynamiką sprzedaży. Dla handlowców ważne jest to, że sery pleśniowe generują największą cash marżę. Hochland mimo braku produkcji Private Label pozostaje w czołówce dostawców do handlu. Nasze marki Hochland i Valbon przyciągają do sklepów konsumentów, budują wartość kategorii oraz rozwijają ją poprzez innowację, pozostaniemy w gronie strategicznych partnerów każdej sieci i każdego detalisty – dodaje nasz rozmówca.

– Aktualna struktura handlu trochę zaciera klasyczny podział pomiędzy handlem nowoczesnym i tradycyjnym. Jako firma chcemy być tam, gdzie nabywca może mieć potrzebę kupna. Poprzez odpowiedni dobór asortymentu i formatów opakowań różnicujemy ofertę pomiędzy typami sklepów, każdy sklep, każdy nabywca i każdy konsument jak dla nas tak samo ważny.
Hochland intensywnie rozwija kategorię serów pleśniowych poprzez przyciągnięcie do kategorii nowych konsumentów oraz poprzez zwiększenie częstotliwości konsumpcji. Nasz pomysł na rozwój kategorii serów pleśniowych to zaadresowanie dwóch rodzajów kupujących – „aspiracyjni” i „koneserzy” oraz dwóch okazji konsumpcji poprzez dwie różne marki – Hochland i Valbon i dwie różne oferty produktowe. Hochland Polska wprowadził do sprzedaży nowe sery pleśniowe pod marką Hochland. To oferta dla konsumentów poszukujących codziennej alternatywy dla innych serów w przystępnej cenie, dzięki którym odmienią swoją kanapkę. W ofercie serów pleśniowych Hochland znalazły się najbardziej popularne warianty smakowe brie i camembert. Dostępne warianty: Hochland Camembert: naturalny, zioła, zielony pieprz, pieczarki i Hochland Brie: naturalny, zioła, zielony pieprz – wskazuje Jacek Wyrzykiewicz.
– Koneserom sera pleśniowego proponujemy sery Valbon z ofertą premium w rozsądnej cenie. Oferta Valbon obejmuje nie tylko brie i camemberty w wyrafinowanych wariantach smakowych, ale także prawdziwe francuskie przysmaki Valbon Delice i Valbon Rouge.
Naszemu pomysłowi na rozwój kategorii serów pleśniowych w Polsce towarzyszą szeroko zakrojone działania promocyjno – sprzedażowe. Na ten rok zapowiedzieliśmy prowadzenie działań edukacyjnych, promujących wprowadzenie serów pleśniowych Hochland do codziennej diety.
Namawiamy do tworzenia posiłków z wyobraźnią. Koniec z nudą na kanapce z nowymi serami pleśniowymi Hochland – to temat przewodni naszych działań. Właśnie startuje silna, wielopłaszczyznowa kampania reklamowa dla Hochland Brie i Camembert. Założeniem kampanii jest podkreślenie, że z serem pleśniowym Hochland łatwo i niedrogo można mieć fajną kanapkę na codzienne śniadanie. W ramach kampanii pojawią się 4 różne reklamy TV, które inspirować będą do samodzielnego przygotowania ciekawego śniadania z serami pleśniowymi Hochland. Kampania telewizyjna obejmie największe stacje telewizyjne, jak również stacje tematyczne. Uzupełnieniem działań w TV będzie prasa, Internet oraz działania w miejscu sprzedaży – przygotowane zostaną dedykowane materiały POS (coblery, shelstfopery), a w wybranych punktach sprzedaży odbędą się promocje konsumenckie – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager z Hochland Polska.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25