Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: Sery topione mają dla nas największe znaczenie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2012-12-21 12:58:13

© hochland polska

– Hochland jest niezaprzeczalnym liderem w segmentach serów topionych: w plasterkach, w krążkach, w bloczkach i pudełkach. Dla firmy Hochland sery topione – biorąc pod uwagę sprzedaż według rodzajów sera – w dalszym ciągu mają największe znaczenie. W Polsce najbardziej popularne są sery topione w bloczkach i to głównie ze względu na cenę i przyzwyczajenie konsumentów. Z kolei sery topione w plasterkach (na tle pozostałych subsegmentów kategorii serów topionych) mają około 1/3 udziału i zajmują drugą pozycję po bloczkach, na trzecim miejscu są krążki – wylicza w rozmowie z Forum Mleczarskim Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

– W każdym subsegmencie pracujemy nad nowymi koncepcjami. Sery topione są produktem znanym od wielu lat, ale to sery topione Hochland stały się synonimem jakości, punktem odniesienia na rynku. Rynek serów topionych rozwija się obecnie głównie w kierunku produktów najwyższej jakości, praktycznie zapakowanych, coraz bardziej wygodnych – zauważa Jacek Wyrzykiewicz.
– W tym roku udało się nam zbudować nową komunikację dla serów topionych Hochland. Nowy film reklamowy odświeża spojrzenie na nasze sery topione, jednocześnie ma za zadanie wpływać na dalszy wzrost świadomości marki. Celem działań w ramach niestandardowego sposobu komunikacji z konsumentem jest podkreślenie, że Hochland to marka dynamiczna i na czasie. Udało się nam to także w ramach akcji „Kuchenny SERwiwal”, która była prowadzona na serwisie seromaniacy.pl, działania były spójne z nową komunikacją przygotowaną dla telewizji. Internauci mieli okazję wejść w świat naszych serów poprzez grę flashową. To była pierwsza tego typu aktywność zaproponowana przez Hochland internautom i cieszyła się ogromnym powodzeniem. Akcja gry miała miejsce w kuchni, a konkretnie w lodówce, w której ukryte były sery Hochland. Użytkownicy portalu mieli za zadanie odnaleźć sery topione Hochland na czas, przy okazji dowiadywali się różnych ciekawostek na temat serów. Aby urozmaicić pościg za nagrodą – uczestnicy musieli odpowiedzieć na pytanie „jaki
jest Twój sposób na szybkie śniadanie z serem Hochland?” – wylicza Jacek Wyrzykiewicz.
– W roku 2012 wprowadziliśmy na rynek kilka nowości rynkowych, między innymi krążki serów topionych Hochland Biały – Czerwony i Twój Wybór, czy też plastry serów topionych Hochland Z salami, w wersji limitowanej. Nasza strategia oferowania wysokiej jakości za przystępną cenę została zaakceptowana przez rynek. Kontynuujemy inwestowanie w rynek.
– Firma Hochland Polska była w roku 2012 cały czas proaktywna, otwarta na komunikację, zawsze z inicjatywą, kształtowała pozytywne oblicze rynku – jako kapitan kategorii. Gwarantujemy, że tak będzie także w roku 2013 – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25